sâmbătă, 28 februarie 2009

E sambata...va recomand alt blog

Pentru ca inca se mai mananca lapte, branza, unt, oua, iaurt, va propun o placinta de sezon. Nu este greu de facut si bine ar fi sa faceti doua portii, ca sa nu patiti ca mine...am facut-o ieri dar a fost batalie pe ea...asa ca fug sa mai cumpar iaurt si sa repet actiunea.

Ingrediente (pentru o tava)

1 pachet foi de placinta
1 kg iaurt
8 oua
350 gr zahar
zahar vanilat pentru pudrat
stafide
putin ulei pentru uns tava

Mod de preparare

Se bat 7 oua cu zaharul, se adauga zaharul vanilat si iaurtul;

Intr-o tava cu peretii mai inalti, unsa cu ulei, se asaza 3-4 foi unse cu ulei intre ele, se toarna un strat de umplutura gros cam de 1-2 cm, se presara stafide, apoi se asaza 2 foi unse cu ulei si se continua cu straturi alternative de foi si umplutura;

Deasupra trebuie sa ramana 3 foi, care se inteapa, se stropesc cu ulei si putina apa;

Se da tava la cuptor la foc potrivit si cand este aproape gata se bate un ou cu zahar vanilat si se toarna deasupra. Se coace aproximativ 40 min;

Se scoate tava din cuptor si se acopera 10 min cu un prosop. Se pudreaza cu zahar farin si se portioneaza cand este doar calduta. Nu se poate portiona fierbinte.

Reteta am ochit-o la Ioana, pe care am descoperit-o in perioada cand doar trageam cu ochiul prin blogurile voastre....am citit atunci un post al ei despre carcotasi, mi-a placut ce am citit si am continuat sa o urmaresc.

Daca o sa va placa placinta, nu ezitati sa cititi si ravasele lasate prin blogul ei.

Spor la treaba, pofta buna si lectura placuta!

Niciun comentariu: