sâmbătă, 28 februarie 2009

Felicitari

Am fost aseara la spectacolul pe care, de cateva zile, vi-l tot recomand. Cu toate ca am ajuns mai tarziu, mi-a facut placere sa ascult muzica populara de calitate, chiar daca nu sunt un fan al acestui gen.

Am ramas placut impresionata de interpreti ... au pus mult suflet in cantarea lor si au onorat publicul (nu prea numeros) cu o prestatie profesionala...felicitari...cat despre Michi...ce sa va spun...o admir din ce in ce mai mult...cati dintre noi reusesc sa adune intr-o seara de inceput de weekend, peste 60 de persoane sa le fie alaturi...de multe ori nu reusim sa ne vedem nici cu familia sau cu prietenii...

...despre spectacol, va invit sa cititi ce scrie chiar Michi aici...si poate ne gandim impreuna cum sa o ajutam sa-si duca visul mai departe...seara de ieri a fost o mica treapta...sunt convinsa ca impreuna putem sa construim intreaga scara. Doamne ajuta!

2 comentarii:

Amalia spunea...

M-a impresionat ce am citit scris de Michi si fotografiile facute. Pacat intradevar ca nu au venit mai multi oameni la spectacol si nici presa... Ma rog Domnului sa fie cu acesti adevarati temerari si solidaritatea sa fie mai puternica! Felicitari si tie Adriana pentru implicare!

adriana spunea...

Amalia draga, e chiar pacat ca nu a fost mai multa lume... a fost o seara placuta si o participare mai numeroasa din partea publicului ar fi fost de folos...atat material cat si afectiv...persoanele cu dizabilitati sunt mult mai sensibile decat noi...dar Michi este o luptatoare si nu isi pierde speranta...poate daca am realiza ca oricand, oricare dintre noi, datorita unui accident poate fi in locul ei...poate ca atunci am fi mai darnici...