luni, 23 februarie 2009

Tocmai buna de dus la nasi

Pentru ca suntem in "saptamana alba" va propun o salata: din oua fierte, branza rasa, smantana si maioneza... alternate in straturi... avand grija ca dupa branza sa urmeze smantana si dupa oua maioneza si neaparat toate puse intr-un castron transparent...ouale sa fie cate unul de fiecare persoana invitata la masa....branza mai taricica pentru a putea fi rasa cu usurinta...ultimul strat sa fie format din smantana care a fraternizat cu maioneza...asta ca sa folosim tot ce ramane.

Succesul: garantat!

Timp de pregatire: tocmai buna pentru lenesi! (pot folosi maioneza cumparata)!

Aspect: cu cateva pete de culoare date de felii de ardei (rosu, verde, galben) orice zi mohorata se destinde.

Gust: mmm!!!...am mancat ieri, dar cred ca mai fac si maine!

Pofta buna!

PS: Pentru prietenii mei care au mancat ieri din ea....maioneza am facut-o eu...doar ma stiti...ca sa nu ne certe nasa ca am ajuns prea tarziu, am renuntat la decor...si nici nu aveam nevoie...intalnirile noastre sunt intotdeauna pline de culoare....

Niciun comentariu: