joi, 26 martie 2009

Azi aflam cine primeste darul

Dragii mei, credeati ca am uitat?!...Astazi aflam cine primeste darul...sunt inca la etapa biletelelor...dar cu putina rabdare...ajung si la ultimul inscris in concurs...pana atunci, va invit sa mai cititi din carte...chiar insemnarea zilei de 26 martie...dupa subiectul acestei zile si dupa titlul zilei urmatoare, cred ca, in acel an Pastele a fost pe 27...

"Domnul nu ne va respinge

Cel ce mananca Trupul Meu si bea Sangele Meu
are viata vesnica si Eu il voi invia in ziua de apoi.

(Ioan 6, 54)

Iata ce ni se vesteste in Taina Impartasaniei! In pofida nenumaratelor noastre pacate si caderi, a nevredniciei noastre, putem dobandi viata vesnica, cu credinta in Domnul nostru. Fiecaruia dintre noi, precum fiului risipitor, ii este deschisa usa casei parintesti. Iar Parintele ceresc este gata, cu nestramutata iubire, sa ne primeasca, chiar inainte de a ne hotari sa ne intoarcem "dintr-o tara indepartata", cu conditia sa spunem din toata inima: "Tata, gresit-am Cerului si fata de Tine; nu mai sunt vrednic sa ma numesc fiul Tau". Putem veni la El nu doar o data, pentru totdeauna, ci iar si iar, in fiecare zi si in fiecare ceas, stiind ca nu vom fi respinsi niciodata. Glasul Domnului ne cheama la marea Taina a Impartasirii, ne cheama sa venim la El nu fiindca am fi "drepti", ci bizuindu-ne pe "Cel ce s-a facut dreptar pentru noi, de la Dumnezeu".

Nu suntem vrednici nici macar de a aduna firimiturile cazute la Sfanta Cina, dar El ne ofera Sfantul Sau Trup si Sfantul Sau Sange, spalandu-ne pacatele cu acest dumnezeiesc sange, pentru ca sa fim in El si El cu noi, in veci.
(ziua de 26 martie din Fiecare zi un dar al lui DUMNEZEU, Editura Sophia, 2008)"

Asa cum va spuneam si aici, prima data am citit un fragment de la ziua de 5 septembrie (era data cand am cumparat-o), intitulat "Alina-i pe cei aflati in suferinta" si mi s-a parut foarte potrivit cu ceea ce aveam eu de facut ....curiozitatea m-a facut sa citesc si ce scrie la ziua mea de nastere..."Sa fim luminatori"...este atat de frumos scris fragmentul si atat de convingator, incat asta va doresc si eu voua...Sa fiti luminatori...sa straluciti prin faptele si purtarea voastra...

Cat despre mine...sunt departe de a lumina...dar ma straduiesc sa fiu macar un licurici, daca nu pot fi o mica steluta si sper ca initierea acestui concurs sa va fi transmis si voua o farama de bucurie din bucuria pe care o simt eu de fiecare data cand citesc.

Iar despre autoarea cartii, numele ei fiind pierdut in anonimat, sa spunem cu drag...pana la Inviere, Domnul sa ii odihneasca sufletul in pace!...la fel cum ne rugam si pentru mamele sau bunicile noastre.

Daca mai aveti putin timp liber... nu uitati de rugamintea pe care v-am adresat-o aici...nu trebuie decat sa notati maxim si sa postati un comentariu la cele trei articole:

SUFLET LANGA SUFLET PRIN CANTEC- de Mihaela Mihaescu;
NU VREAU DOAR SA ZAMBITI, VREAU SA RADETI - de Adriana;
PRIMA ZAPADA -de domnitza2009,

pe care le gasiti la Colectia de fapte bune de pe http://www.e-psiho.ro/

Primul articol, va va convinge ca trebuie sa fiti fericiti ca puteti merge singuri.....al doilea, sper sa va faca sa radeti iar cel de-al treilea sa va reaminteasca cum erati odata...toata actiunea dureaza 5 minute...dar pentru IHTIS VALOREAZA MULT MAI MULT.

Va las acum si fug la biletele....ne revedem imediat ce termin cu tragerea la sorti...

2 comentarii:

Dana spunea...

Bună seara! Mă bucură nespus că doriţi să donaţi.
Am văzut că sunteţi din Bucureşti ceea ce va face puţin mai dificil transportul.
Dacă îmi lasaţi o adresă de e-mail voi putea să vă dau mai multe detalii despre cum să expediaţi coletul spre Iaşi astfel încât să suportăm noi costurile de transport.
O seară frumoasă în continuare!

Amalia spunea...

Ce mare dar ne da Domnul de aici de pe pamant: Trupul si Sangele Sau, adica sa fim UNA cu Mantuitorul nostru! Nu stim sa pretuim cu adevarat si nu gasim suficiente cuvinte de multumire pentru onoarea ce ni se ofera... Sa fim intr-o continua pofta de cele sfinte aici pe pamant ca sa ne bucuram de ele si in cealalta viata!