joi, 26 martie 2009

Castgatorii sunt....

In primul rand, vreau sa va multumesc atat celor care ati participat la acest prim concurs de daruri cat si celor care au trecut si pe la celalat concurs.

Surprinsa de numarul mare de participanti si cititori din perioada in care am transcris fragmentele din carte si avand in vedere ca acesta este primul concurs de daruri, am decis sa nu avem doar un singur castigator... asa ca am fost pana la librarie si am mai cumparat cateva carti...sper ca v-am facut o surpriza placuta...asadar, avem patru castigatori.

Cei care vor primi cartea Fiecare zi, un dar al lui Dumnezeu, sunt:

Ioana http://prima-zi.blogspot.com/
Mariana http://de-vorba-cu-mine.blogspot.com/
Iuliana http://pridvor.blogspot.com/
Ana http://jurnalulanei.blogspot.com/

Pentru toti ceilalti doritori de lectura, continuam cu transcrierea zilnica a fragmentelor din carte..astept colaboratori (cine are timp 15 minute, din randul norocoaselor fete...cred ca doar Ana si Ioana...avand in vedere ca Mariana si Iuliana sunt proaspete bunici si mamici)...imi puteti trimite fragmentele transcrise, la adresa adriana.dardindar@gmail.com
...daca sunteti de acord, vorbim intai...sa facem o repartizare pe zile...sa nu ne suprapunem cu acelasi fragment transcris.

In data de 1 Aprilie, lansam un alt concurs de daruri....chiar nu e pacaleala...si nu uitati... prin notele si comentariile voastre la:

SUFLET LANGA SUFLET PRIN CANTEC- de Mihaela Mihaescu;
NU VREAU DOAR SA ZAMBITI, VREAU SA RADETI - de Adriana;
PRIMA ZAPADA -de domnitza2009

pe care le gasiti la Colectia de fapte bune de pe http://www.e-psiho.ro/, puteti fi pasi, la drumul pe care IHTIS il parcurge (mai multe amanunte aflati aici).

Sunt convinsa ca multi se intreaba de ce ma implic atat de mult in promovarea celor de la IHTIS.
Pentru ca sunt mai multe motive si timpul ma preseaza, promit sa va povestesc maine, dupa ce transcriu fragmentul promis.

Pupici si sa ne citim cu bine.

PS. Castigatorii sunt rugati sa imi transmita unde sa le trimit darul castigat.

11 comentarii:

mariperijoc spunea...

Felicitari castigatorilor!

adriana spunea...

draga Marilena...am vrut sa fiu fair-play si chiar sa fie o tragere la sorti...ca orice om, mai ales cand nu exista un control am fost tentata sa trisez un pic...si sa dau premiul dupa preferinte...citind comentariile si rasfoind blogurile...am dscoperit ca imi sunt dragi toti participantii...mai ales ca pe cativa ii stiu si de pe la alte gazde...asa ca pana la urma am tras la sorti...dar tot nu m-a lasat inima si am mai tras o data si inca o data pana am avut 4 castigatori...cu greu m-am oprit...oricum, mie imi este asa draga cartea asta, incat cred ca pana la urma o sa o transcriu pe toata, sa o cititi si voi...

Amalia spunea...

Felicit si eu castigatorii! Si o felicit pe Adriana pentru initiativa si darul minunat! Iti multumesc si eu din suflet pentru premiul atat de special pe care mi l-ai dat.

Anonim spunea...

Draga Adriana,cred din suflet ca ce faci tu impreuna cu prietenele tale , esteun lucru minunat, tinand cont si de faptul ca sunteti fete foarte tineri si sunteti cu adevarat credincioase.viata m-a facut sa particip la multe evenimente bisericisti,Nunti,botezuri si si la mai multe imormantari si parastase,ce am mai citit pe ici pe colo,cunosct cat de cat canoanele bisericiesti,ce este postul, ce este credinta.din pacate nu nu sunt o credincioasa practicanta,si mai sunt si viciioasa in sensul ca fumez mult si beau cafele.In rest cred cu tarie ca exista Dumnezeu care le vede pe toate, si le orandueste asa cum cred El de cuvinta.cred ca este mai profund sa nu faci rau nimanui cu sau fara voai ta,( poate ca am facut si eu ), tot ce stiu este ca nu sunt in stare sa urasc pe nimeni,chiar daca viata mi-a oferit necazuri multe, peste care cu ajutorul lui dumnezeu si cu prietenii din jurul meu, mai ales ale celor doua fiice ale mele .una naturala si alta de suflet.consider ca tot Dumnezeu m-a ajutat sa-mi aleg perieteni adevarati.Prietenii care dureza de peste 30 de ani.Asa cum am citit pe blgurile voastre si cum si eu stiam de fapt ca este foarte important sa ai un duhotnic ,pe carele sa il pretuesti, iar el sa stie cum sa te indrume.Eu m-am nascut in provincie,iar preotul din satul meuDumnezeu sa-l odihneasca,merita mentionat Parintele Antohi, era un om cu o tinuta morala impecabila.Cunostea pe toata lumea din sat si avea pentru fiecare cate o vorba buna.cand te certa te certa cu blandete .Iti venea sa intri in pamant de rusine.Poate exagerez, poate mi-a ramas vie in amintirile copirariei mele, cand mergeam la biserica cu mama,in postul pastelui sau al craciunului mergeam cu toti sa facem curatenie in biserica , sau ne pregateam de pastele Blajnilor;asa se spiune la noi - in prima luni dupa paste'', mergeam la cimitir cu tot satul si parinti si copii si faceam curatenite peste tot nu numai la miormintele noastre.Era foarte frumos.in Bucuresti , poate fiind lume mai multa, am cautat un duhovnic dar nu mi s-a parut ca am gasit pe cel potrivit.Poate dumnezeu ma v-a ajuta intro zi.cred ca este prima ora in viata mea cand scriu asa ceva., dar o fac din dragoste pentru voi fetelor care ati gasit calea spre dumnezeu.nu -mi plac oamnei care se duc la Biserica si pe urma in viata de toate zilele, blesteama, sau fac fapte rele, invidie, dusmanie etc.cred ca este mai corect sa nu te duci dar sa crezi si daca poti sa faci si fapte bune.am sa va mai povestesc ceva scurt( cred ca v-am plictisit deja).Eram la o Biserica cu coliva pentru Mosii de vara.lume mult am stat afara cu mai multe femei si mai simple si mai sa zicem citite.Am ramas impresionata de raspunsul unei doamne simple, modeste, atunci cand a fost intrebata cum tine post a zis: acest lucru nu este un lucru de fala, tin mosturile asa cum pot, nu exista retete pentru asa ceva.mi-au ramas adanc intiparit in minete aceste voarbe intelepte..Urmaresc Blogurile cu care tu esti in corespondenta si ma minunez,de putere, si credinta voastra cu respect .

Ana spunea...

hmmmm, am citit aseara si nu imi venea sa cred,chiar mi-am pus si prietenul sa se uite sa vada daca eu am vazut bine sau nu,si apoi inca2 persoane s-au uitat...acum vad ca inca apar blogul meu si eu,si la lumina zilei,si tot nu pot crede... iti multumesc frumos,absolut deloc nu ma asteptam, a fost o adevarata surpriza,si nu stiu daca merit eu cartea aceea,m-am invartit pe la Sophia de cate ori am mers si am vrut sa mi o cumpar,dar de fiecare data am renuntat din motive financiare ( rusine sa imi fie,insa chiar stam prost financiar de o bucata de vreme...)
Si e o adevarata surpriza,mai ales ca eu nu prea castig ceva nemuncit,singura data cand am mai castigat ceva a fost in Grecia,s-a facut o tragere la sorti - in baza biletului de la magazinul de Icoane de la Meteora,si am luat premiul 1- o icoana superba cu Mantuitorul, o sa pun poza pe blog.
Inca o data iti multumesc, si nu imi revin din soc...nu ma asteptam deloc. Doamne ajuta! :)

adriana spunea...

@Amalia, placerea a fost de partea mea!
@Doamna anonima,primiti si dvs. in dar cartea.
@Ana, ce-ar fi sa stabilim o intalnire chiar la Sophia...mie imi este aproape cea de pe Bibescu Voda...stabilim detalii prin mail..ce zici?

Mariana spunea...

...O carte în dar! Minunat!...O primesc cu bucurie, cu palmele şi cu inima deschise larg...şi odată cu ea vă primesc pe voi cei care aţi contribuit într-un fel sau altul la această bucurie :)
...Uite că nu mai ştiu ce să mai zic...îmi vine să ţopăi, să zbor, să vă îmbrăţişez...nu neapărat pentru carte, ci pentru frumuseţea descoperirilor de dincolo de ea...

Acest dar trebuie să îl împart...văd eu cum fac :)
Iertaţi-mi bucuria asta de copil, dar aşa mă simt printre atâtea persoane minunate ce mi-au fost dăruite...
Adriana, cartea aceasta va purta în ea mireasma unor frumoase prietenii ,,virtuale" şi nu numai...
Fii binecuvântată!

ioana spunea...

buna, nu am mai "hoinarit" de mult pe bloguri asa ca nu mica mi-a fost mirarea sa descopar ca sunt "castigatoare". Multumesc mult. Chiar nu ma asteptam. Doar ca nu stiu cum sa trimit datele de contact. Multumesc inca o data.

adriana spunea...

fetelor castigatoare....datele de contact le astept la adriana.dardindar@gmail.com....cartile stau cumintele in asteptare...

Iuliana spunea...

Adriana, iarta-mi nevrednicia! Iti multumesc din suflet, este primul dar, si ce dar minunat!, pe care il primesc pe net. Sa-ti dea Dumnezeu multa bucurie, pe masura si peste masura bucuriei pe care tu ne-ai facut-o fiecareia. Sfintii cei dragi sa te binecuvanteze cu noi si noi ganduri si idei minunate! Te imbratisez si impreuna cu micii mei ingerasi ma rog sa fii ocrotita cu toti cei dragi :))

adriana spunea...

@Iuliana, eu sunt cea care vreau sa va multumesc la toti pentru participare.