miercuri, 11 martie 2009

Dar de la dardindar

Pentru ca astazi blogul meu implineste o luna si pentru ca imi place mai mult sa daruiesc decat sa primesc, patru cititori vor primi in dar cate o carte.

Pentru Amalia, cea mai fidela comentatoare, apropiata la varsta cu mine, avem "Ma hranesc, deci nu imbatranesc"- Michel Montignac.

Pentru Lilia...mi-a placut cum a zis ca sunt o scumpa iar ei ii place cum scrie Coelho...avem "Veronika se hotaraste sa moara", bineinteles de Paulo Coelho.

Si nu in ultimul rand, pentru Owiwan Kenowi (intre noi fie vorba, putea sa isi aleaga un pseudonim mai simplu...Ion de exemplu) avem "Prins"-de Petru Popescu si motivele ar fi urmatoarele:

-mi-a scris cel mai lung comentariu;
-aveam varsta lui cand am cumparat romanul (asta daca informatia de pe blogul sau este reala);
-am cautat ani buni pana sa-l gasesc in librarii si l-am gasit tocmai la Sibiu;
-cred ca Owiwan Kenowi este o persoana de treaba si daca voi dori sa recitesc cartea, mi-o va imprumuta.

Al patrulea dar va fi oferit unui cititor, prin tragere la sorti...

- perioada de participare este 11 martie 2009 ora 13 - 25 martie 2009 ora 24;
- darul se numeste "Fiecare zi, un dar al lui Dumnezeu 366 cuvinte de folos pentru toate zilele anului" si aflati cate ceva despre carte aici;
- trebuie doar sa-mi lasati in aceasta perioda un comentariu la acest post prin care sa va exprimati dorinta de a participa la tragerea la sorti.

La adresa de email, pe care o gasiti atasata la profilul meu, va astept sa-mi comunicati unde sa va trimit darurile...bineinteles daca doriti sa le primiti...eu le ofer cu drag.

Pentru toti, fie ca sunteti copii sau parinti, un filmulet si un cantec pe care le puteti vedea/asculta aici:

http://laurentiudumitru.ro/blog/2009/03/07/what-is-that-2007/

http://www.youtube.com/watch?v=EqiojZAlNt8

PS pentru Owiwan Kenowi: scuze ca am depasit termenul dar in timp ce scriu mai schimb si scutece (nu zic Pampers pentru ca sunt Tena).

67 de comentarii:

Owiwan Kenowi spunea...

Esti supertare, mai tare decat mine oricum (asta pentru ca eu nu schimb scutece de fapt nu MAI schimb). Da, varsta este aproape reala si zic aproape pentru ca am 33 nu 32 dar din motive mistico- religioase am scazut 1.
Nu credeam ca pseudonimul meu pune asemenea probleme, sunt generatia "Star Wars" sa nu zic "Sclava Isaura" si "Dallas" dar parca tot mai bine suna Obi wan Kenobi decat don Leoncio sau Bobby Ewing.
Multumesc pentru premiu si pot sa spun ca ai facut o previziune a urmatorului meu post pe blog si anume "Am terminat cu prostiile din massmedia, ma reapuc de citit literatura" inca ma mai gandesc la titlu.

Cu respect...si mai mult decat atat

Ovidiu

PS. Sa-ti traiasca pruncul.

Owiwan Kenowi spunea...

Tu chiar vorbesti serios cu premiul acela? daca da, pot sa te asigur ca sunt de treaba si daca acea carte ajunge la mine nu trebuie sa mi-o ceri imprumut pentru ca ea va fi tot timpul a ta aflata in grija mea si e de-a ajuns sa mi-o ceri.
Cred ca am facut o gafa in comentariul anterior si mi-e tare frica, ca o sa o stalcesc mai rau incercand sa corectez...dar pana la urma pot sa-mi permit avand in vedere ca parca ne stim de-o viata.
Am inteles ca schimbi scutece unui bebelus dar faci asta in calitate de mamica sau de bunica? (fara nicio aluzie rautacioasa) oricum ambele ipostaze sunt posibile. Ok un pic prea tanara sa fi bunica si un pic prea in varsta pentru a fi mama (sper ca nu am gafat-o de tot). din ciclul "de taceai filozof ramaneai" sau "ce-i in gusa si-n capusa" nu pot sa neg ceea ce sunt - un curios si atat.

adriana spunea...

Draga Ovidiu,

nu ai facut nici o gafa...stai linistit...ce e rau sa fii mamaica la 42 de ani sau bunica tot la 42?...numai ca nu ai gicit...eu sunt o nepoata de ...matusa...o sa scriu odata si despre relatia asta...
...imi pare bine ca accepti premiul, astept sa-mi trimiti un mail sa vedem cum ti-l trimit...o sa-ti placa romanul, mai ales ca e scris de un barbat dar nu numai din motivul asta....este o buna radiografie a unei perioade pe care tu nu ai apucat-o...
...poti sa te inscri si la celalatl premiu
...uite. asta e motivul pentru care mi-am tras...blog...pentru comentarii...
...saluta Sibiul din partea mea....nu m-as mira sa avem cunostinte comune...

adriana spunea...

ai inteles ca am vrut sa scriu mamica

Antoaneta spunea...

Draga Adriana, eu nu pot participa pentru ca stau in Canada. La Montreal avem o Biblioteca Nationala cu de toate, inclusiv in limba romana, atat scriitori romani cat si traduceri. In plus s-a facut si librarie romaneasca. Asa ca daruieste-le cu bucurie carti celor mai aproape de tine. Multumesc pentru intentie:) Doamne ajuta

Amalia spunea...

Draga Adriana tu chiar vorbesti serios cand ma numesti in capul listei pentru a primi acel cadou? Ar fi un dar nemaipomenit, chiar asteptat as putea zice! Te rog spune-mi ce trebuie sa fac ca sa il primesc!
Si iti doresc din inima felicitari la ceas aniversar si multe impliniri!

adriana spunea...

Amalia, tocmai ti-am trimis un mesaj pe mail cu id-ul meu de mess...sa-mi spui unde sa-ti trimit cartea...poti sa te inscri si pentru darul oferit prin tragere la sorti...trebuie doar sa-mi lasi un comentariu prin care sa-ti exprimi dorinta de aparticipa la tragere

Anonim spunea...

cum ti-a venit ideea cu cartile? Da, probabil, chiar din numele blgului tau. Chiar ca esti tare.

adriana spunea...

Draga anonimule, daca vrei sa participi la tragerea la sorti trimite-mi un mesaj la adriana.dardindar@gmail.com

florinm spunea...

Multumesc de invitatie.
Numai bine!

Irina spunea...

Adriana, ti-am raspuns pe blog. Particip cu drag!

Irina

Monichina spunea...

Multumesc mult pentru invitatie! Un blog interesant! Felicitari!
O zi superba! :*

Georgiana spunea...

Draga Adriana, iti multumesc pentru invitatie. Sigur, mi-ar face mare placere sa particip la tragerea la sorti!
Foarte draguta ideea!

Iti doresc o zi binecuvantata!

Dana spunea...

Doamne ajuta, Adriana! Frumoasa initiativa!Ma inscriu in cursa.

Lilia spunea...

Adriana, m-ai lasat fara cuvinte.. Eu nu pot decat sa iti multumesc din suflet pentru acest gest, desi nu stiu cat de mult il merit( recunosc ca stau pe blog( pe al meu, al tau, sau al altcuiva) mult mai putin decat mi-as dori si decat mi-ar permite timpul, dar ca atunci cand o fac citesc cu drag.
Merci inca o data si La cat mai multe aniversari frumoase! :)

Natalia spunea...

Raspund cu bucurie la invitatie, Domnul sa indrume mana care va alege spre folosul cui stie El!
post binecuvantat!

Mariana spunea...

Buna, sunt Mariana, raspund cu drag invitatiei tale la indemunul, bunului meu fratior si prieten, Sorin, cu care facem o echipa frumoasa pe blogul "De vorba cu mine (noi)".
Ideea ta e minunata! Te felicit!
Multumesc de invitatie!

Sorin Micutiu spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Sorin Micutiu spunea...

Am vrut sa spun...dar Mariana a fost mai iute:)
Intaresc ce spune ea. Dumnezeu sa-ti dea puterea sa duci la capat ceea ce ai inceput. Post binecuvantat!

Gabi(mami de Bogdan-Andrei) spunea...

Buna,
am citit ce se scrie despre carte.E suuper la fel ca si ideea ta de a o darui.Mi-ar place sa o am..da deci doresc sa particip la tragerea la sorti.
Doamne ajuta!
Post cu folos in continuare!

gabriela spunea...

Multumesc mult pentru invitatie, orice carte ziditoare de suflet este un cadou minunat, Dumnezeu sa iti rasplateasca osteneala si sa te intareasca in credinta. Doamne ajuta.

Marilena spunea...

Draga mea, multumesc pentru invitatie! Am raspuns cu placere. Doamne ajuta!

Amalia spunea...

Adriana ai un suflet mare si bun Dumnezeu sa te ocroteasca si sa te ajute in toate! Iti multumesc din inima!

nicoleta spunea...

Particip si eu cu drga. Multumesc pentru invitatie. Post cu folos tuturor.

Carmen spunea...

Multumesc frumos pentru invitatie...nu stiu cum ai dat de mine...am cititori putini si nu foarte cunoscuti...dar sunt fideli :)
...o carte...nu are cum sa nu-mi fie de folos :)

Iti doresc numai bine :)

Ioana spunea...

sunt in competitie:) trimit imediat si mailul. sa o castige cel caruia ii e de mai mare folos!

O idee minunata, te imbratisez!

Irina spunea...

si eu, si eu :)

Doamne ajuta!

Iuliana spunea...

multumesc mule invitatie Adriana.
Da, am sosit cu Teofan acasa si esti prima mea prietena pe net care afla ca suntem deja 6. Te imbratisez, din pacate o vreme nu voi fi prea activa pe net dar in inima va am pe fiecare.
Cu multa dragoste, iuliana.

adriana spunea...

felicitari draga Iuliana, sa urmaresti postul din 26 martie ...sa vedem la cine se va duce cartea

DoarATAT spunea...

Da , ca participant inactiv : in caz ca ies eu la tragerea la sorti , mai tragi o data si dai urmatorului - cedez ( dar din dar ) desi titlul era mai mult decat interesant .
Am multe carti , cam 40% citite .Din cele citite iti (daca imi permiteti) pot oferi , pentru eventual CONTINUARII ideii de concurs dupa concurs dupa concurs...pe blogul DARDINDAR , pentru ca este un alt ASPECT al comunicarii umane .
Felicitari sincere !

Elena Valentina Stanica spunea...

Particip si eu...insa fara tragere de inima....in viata mea nu am castigat nimik, mmai ales virtual...dar daca incerc, ce pot pierde?poate doar speranta...:)

Este ultimul concurs de acest gen la care voi mai participa...stii, autoamagirea dauneaza grav sanatatii emotionale...iar eu ma amagesc mereu ca voi castiga...

E minunata initiativa...pentru iubitorii de lectura si nu numai....Dumnezeu sa te binecuvanteze, draga mea....iarta-ma pentru intarzierea cu care raspund initiativei tale, dar am stat mult pe ganduri daca sa mai particip sau nu....:) sper din suflet ca nu te-am suparat cu ceva!

Te imbratisez cu drag!

adriana spunea...

Draga Elena, ma bucur ca ai raspuns invitatiei...chiar daca vei castiga sau nu cartea, ne putem alege fiecare cu un castig mult mai mare...comunicarea si posibilitatea de a invata unii de la altii...eu iti tin pumnii si iti doresc succes

adriana spunea...

DoarATAT ...accept oferta cu placere

oceania spunea...

Adriana, foarte interesanta initiativa!
cat despre mine, as vrea sa-ti spun ca, la fel ca si tine, ma simt mult mai bine cand dau decat atunci cand primesc:).
iti urez o primavara minunata.
mai trec pe aici ca mi-a placut.:)

adriana spunea...

oceania...usa e deschisa mereu..

Valentin spunea...

@Elena Valentina: te rog sa selectezi o carte care iti face cu ochiul de pe http://ditoatepentrutotzi.blogspot.com/2009/03/licitatia-pentru-ihtis-revine-cu-noi.html

La ditoatepentrutotzi@gmail.com te voi ruga sa-mi transmiti adresa ta unde iti pot expedia respectiva carte.

adriana spunea...

Valentin, nu pot sa spun decat ca ma bucura initiativa ta...i-am lasat un mesaj si Elenei sa treaca pe aici sa vada ce surpriza i-ai facut

Elena Valentina Stanica spunea...

@Valentin: multumesc frumos pentru gestul exceptional...v-am trimis un mai cu toate datele...Doamne ajuta!

@Adriana: ai dreptate....indiferent daca voi castiga sau nu....avem de castigat ceva mult mai pretios....legatura sufleteasca creata intre noi, comunicarea....Fie voia lui Dumneze in ce priveste acest concurs....Doamne ajuta, draga mea!

Ana spunea...

Multumesc frumos pentru invitatie,iertare pt intarzierea cu raspunsul :*

mariperijoc spunea...

Adriana,iti multumesc pentru invitatie si iti doresc cat de multe aniversari.Sigur ca ma inscriu cu placere.Fie ca Dumnezeu sa trimita cartea celui care are mai multa nevoie de ea

Ena si Alexandra spunea...

Buna, trece-ne si pe noi pe lista. Imbratisare. Eugenia

ioana spunea...

buna. Superba initiativa. Imi place mult blogul. Nu am ratat nici un articol. Initial nu am vrut sa ma inscriu in concurs dar mi-au placut "efectele secundare" ale initiativei: legaturile speciale create intre oameni. Asa ca vreau si eu sa particip la acest concurs pentru placerea de a participa. Mult noroc tuturor. Cu siguranta ca cititorul ales de carte se va bucura.

adriana spunea...

bine te-ai inscris Ioana...am citit ca mai ai un pic si faci un an de bloguiala...poate te-am inspirat...astept cu mare drag sa fiu eu concurent la tine...

April spunea...

Vreau sa te felicit pentru ceea ce faci. Esti UNICA.
Mama m-a invatat ca pentru a primii trebuie mai intai sa dai.

giuly spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
giuly spunea...

cu cea mai mare placere accept invitatia ...
imi place enorm de mult aceasta idee.e un fel de promovare a culturii,daca pot sa ma exprim asa ceva.acest fel de invitatie precum si cele umanitare,cand e cazul sa ajutam pe cineva aflat la ananghie, mi se par cele mai sincere si lipsite de interese ascunse .ma gandesc acum cata lume s-ar apuca de citit daca ar face aproape toti ca tine .ar primi cartea,ar fi curios de continutul ei ,ca de...e de la o persoana pe care nici nu o cunosc personal...persoana ar fi curioasa sa vada ce carte i-a fost trimisa,ce gusturi are expeditorul.
nu ti-as fi raspuns daca nu as fi o persoana insetata de carti...da,recunosc.insetata de carti sunt.tot ce imi pica in mana citesc.sunt curioasa din acest punct de vedere .chiar daca am bacalaureatul in acest an ,ceea ce genereaza un stres mai amplificat,nu rezist la o lectura...si aici intervine putin si orgoliul meu ...cand vad ca cineva citeste o carte anume imi zic : eehh,el a citit respectiva si eu nu?trebuie sa mi-o achizitionez numaidecat.nu se poate sa nu citesc.

m-am cam lungit,dar prin asta mi-am exprimat multumirea cand vazui acest post

felicitari !

adriana spunea...

@April, ma bucur ca ai raspuns invitatiei...cat despre unicitate, din fericire nu sunt unica nici macar nu pot spune ca ideea este originala...am tras si eu cu ochiul pe la vecini...poate doar am imbunatatit un pic tehnica
@giuly, cred ca esti pana acum cel mai tanar participant...m-a bucurat mult lecturarea comentariului tau...parca ma vad pe mine la varsta ta...te felicit ca esti ca esti pasionata de lectura si te invit, pana la aflarea castigatorului sa citesti fragmentele din carte, pe car am inceput sa le transcriu din data de 16 martie...poti sa stii ca nu te va alege pe tine cartea...si ce placere poate fi mai mare, din punct de vedere al cititului, decat continuarea unei lecturi trecand de la monitor la fila...dupa cum vezi, m-am molip[sit sieu de la tine si nu m-am scumpit la cuvinte...

adriana spunea...

@giuly, sper ca nu te-am dezorientat...vroiam sa scriu...poti sa stii ca nu te va alege pe tine cartea?...uite ce important e un semn de intrebare...poate citesti si ce am scris aici http://adriana-dardindar.blogspot.com/2009/02/buturuga-mica-rastoarna-carul-mare.html

giuly spunea...

desigur ca stiu asta :d

eu doar mi-am exprimat parerea despre lectura si implicit despre postul tau :)

Oana Boncu spunea...

Multumesc Adriana. Am sa las carticica unui cititor mai evlavios si mai dornic. Eu o am de la o buna prietena. :)

Iti multumesc pentru compania placuta in plimbare. Si te mai astept.

Toate cele bune!

adriana spunea...

draga Oana,
ai citit cartea? cum ti s-a parut?...eu ii sunt dedicata...citesc zilnic din ea...mai stau pe ganduri...citesc din nou ...de cateva zile ma minunez cum o carte, fara a i se stii autorul, dar promovata cu dragoste, atrage viitorii cititori...cred ca raspunsul mi-l da chiar cartea...se vede ca tot cu dragostea a fost scrisa

pentru ca te-ai ostenit si mi-ai lasat un comentariu, eu te inscriu in competitie...cu siguranta ca de va fi a ta o vei darui cuiva drag

Mugur spunea...

Adriana, multumesc pentru vizita si pentru invitatie.

damaris spunea...

Draga Adriana multumesc foarte mult pentru invitatie este un lucru minunat as putea spune ceea ce faci tu aici adica, cuvantul lui Dumnezeu pe care reusesti sa il faci cunoscut chiar si prin intermediul internetului , de ce sa nu folosim si acest lucru intr-un scop bun nu? ..Dumnezeu sa te lumineze sa iti dea ajutorul si forta necesara ca sa faci voi Lui facand cunoscut Evanghelia Sa . Doamne ajuta si va multumesc inca odata .

Michi spunea...

„Si iata, un invatator de Lege s-a ridicat. ispitindu-L si zicand: Invatatorule, ce sa fac ca sa mostenesc viata de veci? Iar Iisus a zis catre el: Ce este scris in Lege? Cum citesti? Iar el, raspunzand, a zis: Sa iubesti pe Domnul Dumnezeul tau din toata inima ta si din tot sufletul tau si din toata puterea ta si din tot cugetul tau, iar pe aproapele tau ca pe tine insuti. Iar El i-a zis: Drept ai raspuns; fa aceasta si vei fi viu."

... si cei VII au acuim un blog al lor... ACESTA !!!

adriana spunea...

@Damaris...esti foarte dragutza, dar nu cred ca mi se pot atribui mie asa mari planuri...eu doar vreau sa impartasesc si cu altii bucuria pe care o simt...sa pot face o fapta buna, daca imi sta in putinta, sa exersez bunul simt si sa fiu uneori o veriga intr-un lant de oameni solidari si sensibili la suferinta altora...nu incerc sa impun nimanui religia mea (doar traim intr-o tara ortodoxa)...e adevarat ca citesc cu mare dragoste Sfanta Scriptura dar pentru a face cunoscut Cuvantul, cred ca nu doar cititul este suficient...nu ma amgesc ca sunt mai mult decat as fi

adriana spunea...

@Michi...sa dea Bunul Dumnezeu sa fim vii cu totii, in simtire si in fapta buna

darry.anna spunea...

Si mie imi place sa spun:,,dar din dar se face raiul,,
Recunosc ca nu sunt mereu darnica cu cei din jur.Cer mai mult decat daruiesc,si uit ca:daruind ceea ce nu ai primesti mult mai mult inapoi.
Multumesc pentru vizita pe ,,experimentul meu ,,numit blog.

damaris spunea...

Adriana , ai dreptate ca nu numai citind poti predica daca as putea spune asa Cuvantul lui Dumnezeu , dar atunci cand cineva se afla in deznadeje vei stii sa il ridici din caderea sa, daca cineva se afla intr-o problema mai delicata si tu reusesti sa il ajuti ai facut deja totul , in fata lui Hristos conteaza mult mai mult acest lucru .Fiecare din noi suntem inzestrati cu calitati deosebite de catre Dumnezeu . Acest nume al blogului tau chiar se potriveste cu ceea ce faci , si fiecare din noi mai mult sau mai putin simtim nevoia sa fim si sa ajutam oamnei .

adriana spunea...

@damaris, acum nu te mai contrazic...asa simt si eu...

Ioana spunea...

ok, ma inscriu si eu :) multumesc pentru invitatie

Anonim spunea...

multumesc de invitatie,sper ca de data aceasta am scris unde trebuia,of...internetul acesta e o mare provocare pentru mine,sunt novice,nu prea ma pricep...tina

Anonim spunea...

Sunt Ninutza de pe femeiaortodoxa.ro si ma inscriu si eu pe lista.Numele meu este Alina.

damaris spunea...

Dumnezu sa ne ajute pe toti ca actiunile noastre bune sa aiba si un final tot atat de bun , si sa-L bucuam pe Dumnezeu , ca Tata al nostru ce este.Si tie Adriana , mult ajutor de la Maicuta Domnului , in toate.

Sergiu spunea...

Foarte dragutz blogul. Multumesc pentru invitatie si multe succese.

Sergiu

Miha spunea...

Multumesc de invitatie, Adriana! E drept ca atunci cand aud de carti cu subiect religios se intampla ceva ciudat in sufletelul meu...Nu stiu de ce le evit cu atata straduinta..Daca era sa particip la un concurs cu cartile lui Paulo Coelho, saream sa ma inscriu imediat, avand in vedere ca ultima carte citita (imprumutata de la o prietena) a fost "Diavolul si Domnisoara Prym", insa de ce cand e vorba de o carte care propovaduie cuvantul si dragostea lui Dumnezeu fata de pamanteni, ma codesc atat?!? Sunt sigura ca mama ar devora-o intr-o zi, dar eu parca astept sa fiu rugata..Se pare ca desi simt ca sunt intr-o comunicare continuua cu Dumnezeu, ceva ma indeparteaza totusi de El si de invataturile Lui...
Sunt curioasa daca voi castiga aceasta carte...Promit ca daca isi gaseste drumul spre mine, imi voi da silinta sa o citesc in intregime, iar dupa ce o voi da si mamei spre citire, o voi darui la randul meu altei persoane mai meritoase poate..

violetabalan spunea...

NEA’ VASILE


Aseara a murit un om. Vecin cu tata, om cumsecade, tata a unusprezece copii, nea’ Vasile a murit pe banca din fata casei lui. Isi astepta nepotii, caci copii il uitasera de mult.
Avea optzeci si doi de ani. Se casatorise din dragoste cu cea mai frumoasa dar si cea mai saraca fata din sat.Tata a fost coleg in scoala primara cu el. Spunea ca era cel mai bun din clasa si ca scria cele mai frumoase poezii. De fapt, asa a reusit sa o cucereasca si pe Ana, fata cu parul balai si ochii verzi, sotia lui.
Primul lor copil l-au avut in primul an de casatorie.Vorbea lumea pe atunci ca se iubeau prea mult. Tata imi zicea ca era gelos pe iubirea lor. Apoi, de la an la an, au urmat si cei zece copii. Chiar si la nasterea lui Mihaita, ultimul copil, Ana era inca frumoasa.
Nea’ Vasile tare a iubit-o, caci la moartea ei, acesta a tras un urlet de durere ce a maniat chiar si pe Dumnezeu. A zis atunci: “ Nu exista Dumnezeu! “ si nu a mai scos nici o vorba pana in ziua in care a murit.
Oamenii vorbesc ca l-a ajuns pedeapsa lui Dumnezeu, tata spune ca s-a pedepsit singur.
Nea’ Vasile credea in Dumnezeu. Poeziile lui pe jumatate erau inchinate lui Dumnezeu, restul naturii si ...Anei. Casatoria lui a fost in numele lui Dumnezeu iar copiii, tot o binecuvantare a Acestuia.
Vecinii cand l-au gasit pe banca, au observat ca degetele de la mana dreapta facusera Sfanta Cruce, caci erau lipite si asa au ramas chiar si cand l-au ingropat.
Asa a murit nea’ Vasile, facandu-si Sfanta Cruce.

...aceasta povestioara (ce imi apartine)o dedic cu drag adrianei si blogului ei, un om exceptional ...cu ochii prea plansi(si sunt convinsa ca nu pentru suferintele ei) si atat de blanzi(cum numai in ochii duhovnicului meu- pe care-l iubesc!- vad aceeasi lumina), cu o smerenie si o dedicatie mai greu de "defilat" in aceasta lume a ignorantei si a superficialitatii...
pe mine acest om ma schimba in fiecare zi si ma bucur ca l-am cunoscut si ma intreb daca uneori e nevoie de schimbari majore intr-o societate pentru a vedea omul de langa noi...pentru asta nu pot sa spun decat -slava lui Dumnezeu pentru toate cate sunt ...!
pentru ca azi implinesti 1 luna :), pentru ca avem aceeasi dragoste duhovniceasca, pentru ca dar din dar se face rai, EU NU VREAU CARTEA care sunt convinsa ca e foarte curtata, eu vreau sa-ti spun doar LA MULTI ANI, sa ne traiesti cu folos, si am si eu un dar pentru tine in posesia caruia vei intra sigur in acest post :)... te pup , cu drag, si iti multumesc pentru toate cuvintele nemeritate despre mine si munca mea.

adriana spunea...

Violeta, bine ai venit pe blog!