vineri, 3 aprilie 2009

Concursul cu toti participantii castigatori




Bucura-te...cu acest salut au intampinat-o pe Maica Domnului crestinii care au participat in aceasta seara la Denie.

Bucurati-va pentru tot ce aveti...poate am fi auzit-o pe Maica Domnului ca ne spune daca am fi avut mai multa credinta...

Bucurie vreau si eu sa aduca tuturor participantilor, acest nou concurs de daruri...dar nu numai lor...asadar va invit ca timp de 40 de zile sa continuam acest salut inceput cu evlavie in seara aceasta...repetandu-l timp de 40 de zile, vom ajunge sa intelegem cum este posibil ca rugaciunea sa faca minuni...

Pe parcursul celor 40 de zile, se vor acorda 4 daruri simbolice:

-o icoana sfintita a Maicii Domnului (in Saptamana Luminata)
-o plimbare cu fotoliul rulant prin parcul Cismigiu (in data de 9 mai participantii la concurs sunt invitati sa participe la un eveniment propus de IHTIS aici )
-o carte "Viata Maicii Domnului" (21 mai )
-o bicicleta (Inaltare)

Conditii de participare
  • lasati un comentariu si daca vreti sa participati la acest maraton de rugaciune, mentionati pentru cine/ce vreti sa va rugati;
  • cititi zilnic (dupa putere) in intregime sau macar fragmentat Acatistul Buneivestiri pe care il gasiti si aici
  • mentionati in comentariu ce dar din cele 4 v-ati dori sa castigati (puteti sa le inscrieti pe toate...in functie de optiunea scrisa veti participa la tragerea la sorti).

Zilnic, aici voi updata pentru cine/ce ne rugam

Eu ma rog pentru familia mea...pentru Xenia, Maria, Ecaterina, Anastasia, Maria, Ioan, Mihai, Dimitrie, Luca, Ioan, Casian, Ioan, Dimitrie, Teodora si multi alti copii care s-ar putea sa isi piarda invatatorul...pentru duhovnicul nostru...pentru prietenii cunoscuti si necunoscuti...pentru IHTIS....altfel spus... pentru toata lumea...

Nu cred ca este cineva care sa nu aiba nevoie de rugaciune la fel cum nu cred ca este cineva care s-a adresat prin rugaciune Maicii Domnului si sa nu fi fost acoperit, indrumat si salvat prin dragostea Sa...ce rugaciune poate fi mai bine placuta Fiului, decat cea catre Maica Sa.

De ce va propun acest maraton

Pentru ca am simtit de nenumarate ori cum m-a salvat rugaciunea si in special rugaciunea colectiva...ultima data a fost in data de 28 octombrie 2008...imi doream foarte mult sa ajung sa ma inchin la moastele Sfantului Apostol Pavel, pentru care nutresc o mare recunostinta si dragoste...dar cum doritorii erau foarte numerosi pe Dealul Patriarhiei iar orele in care puteam sa lipsesc de acasa erau foarte putine...m-am limitat doar a ma inchina si ruga zilnic, de la distanta...

...in data de 27 seara, initial m-am gandit sa stau peste noapte, cand urmau sa fie mai putini pelerini...dar mi-au venit in minte cuvintele Sfantului despre dragoste...si cum hotararea mea ar fi adus neliniste si ingrijorare in familie, mi-am zis ca cel putin intentia mea va fi primita Dumnezeu stiind motivele pentru care nu am stat la rand cu ceilalti pelerini...

...impacata cu acest gand, am decis sa fac un efort in dimineata zilei de 28 octombrie, cand impreuna cu o prietena mai inteleapta am ajuns la poalele Dealului Patriarhiei in jurul orei 5,30...unde am vazut un grup mic de oameni ...initial m-am bucurat, nerealizand ca daca sunt asa de putini aici jos, inseamna ca ...accesul era interzis...jandarmii explicau ca racla a fost deschisa pana la ultimul pelerin...si cum dupa ora 3 nu a mai venit nimeni...s-a hotarat sa se finalizeze pelerinajul...

...ceea ce am simtit in acele momente, cred ca se poate compara cu ce au simtit cele cinci fecioare neintelepte din pilda evanghelica...un mare regret....

Prietena mea a hotarat sa se duca la biserica noastra, unde tocmai incepea Utrenia...eu am ramas pe ganduri...impreuna cu ceilalti pelerini intarziati ca si mine...pana cand, o fata, Maria, care vine ocazional si la biserica noastra, a zis foarte calma: "Principal este sa nu plecam....la opt sigur ne vor lasa sa-l vedem"...in masa aceea de oameni, unde fiecare isi dadea cu parerea mai calm sau mai putin calm, fata asta mi s-a parut ca spune ceva de mult bun simt...si mi-am zis ca toate sunt de la Domnul...asa ca decat sa stau si sa ma lamentez, mai bine ma duc si eu la Utrenie, mai ales ca biserica era foarte aproape...

...in biserica m-am rugat la moastele Sfantului Ioan Gura de Aur, stiind cat de mult l-a iubit si acesta pe Sfantul Apostol Pavel, sa il roage pe Bunul Dumnezeu sa ne permita si noua sa ne inchinam la moastele Sfantului....dupa slujba, prietena mea mi-a spus ca s-a rugat si ea Sfantului Ioan Gura de Aur....cu binecuvantare de la parintele am plecat spre Deal...unde lumea se grabea catre Sfintele moaste...imi era asa teama sa nu se inchida, incat am urcat in fuga iar bucuria pe care am simtit-o in fata raclei nu se poate descrie in cuvinte...

...multa vreme, mandra, mi-am zis ca Dumnezeu mi-a auzit rugaciunea...pana intr-o zi cand mi-am amintit ca nu am fost singura care m-am rugat...pe langa prietena mea, sunt convinsa ca si cei ramasi la poalele Dealului s-au rugat pentru reusita.

Dea Domnul, ca zilnic sa spunem cu bucurie, la fel cum se repeta pe parcursul Acatistului:

"Apărătoare Doamnă, pentru biruintă multumiri, izbăvindu-ne din nevoi aducem tie, Născătoare de Dumnezeu, noi, robii tăi. Ci ca, ceea ce ai stăpânire nebiruită, slobozeste-ne din toate nevoile, ca să-ti cântăm tie: Bucură-te, Mireasă, pururea Fecioară!"

Niciun comentariu: