luni, 6 aprilie 2009

Dar de la dardindar (editia a 2-a)



In perioada 06 aprilie - 08 mai 2009, toti cei ce doresc sa promoveze campania IHTIS pe blogurile lor, pot lasa un comentariu la acest post si vor participa la un nou concurs de dar:
O BICICLETA (prin acest gest, sustin ideea lansata de IHTIS aici).

Castigatorul va fi desemnat prin tragere la sorti, in cadrul evenimentului ce va avea loc in data de 9 mai 2009, intre orele 11-13, in Parcul TINERETULUI (intrarea dinspre Liceul Ghe. Sincai); acest eveniment se va desfasura sub denumirea: "UN MINUT IN FOTOLIUL RULANT".

Cei care, prin comentariile lor la unul din cele trei articole de pe e-psiho, au sustinut IHTIS, vor fi inscrisi automat la acest concurs.

Pentru promovarea campaniei IHTIS:
  • preluati acest mesaj pe blogurile voastre:
"Chiar daca tu nu poti merge singur, oricand cineva e dispus sa te ajute...suflet langa suflet...prin blog...continua sa speri...MEREU ESTE CINEVA LANGA TINE";
  • preluati clipul publicitar;
si nu uitati...prin notele si comentariile voastre la:
pe care le gasiti la Colectia de fapte bune de pe http://www.e-psiho.ro/, puteti fi pasi, la drumul pe care IHTIS (mai multe amanunte aflati aici).

9 comentarii:

Irina spunea...

o bicicleta??

nu cred ca am dreptul sa particip la acest concurs, pentru ca imi doresc prea mult o bicicelta si as fi in stare sa trisez numai ca s-o castig! :P

Irina spunea...

la ora asta mintea mea merge tare greu, deci ce trebuie sa fac ca sa fiu in acest concurs?

multumesc!

Anonim spunea...

nu cred ca eu pot sa particip ca nu am blog...oare pot Adriana?Mi-as dorii si eu sa ma inscriu daca nu se poate, doresc din suflet tuturor succes si sa castige cine nu isi permite sa cumpere o bicicleta [sunt subiectiva ca nici eu nu-mi permit...Dumnezeu sa ma ierte] va pup si Adriana foarte frumos din partea ta ca te-ai gandit la asemenea concurs.tinna.

adriana spunea...

@irina...ti-am trimis un email...
@tinna...tu te-ai implicat si la concursul de pe e-psiho...poti participa linistita...chiar daca nu ai blog, ai prieteni...te-ai informat...povesteste-le si lor...

CLAUDIU ALEXANDRU spunea...

Am intrat pe acest blog din intamplare sau poate ca nu ,am intrat pe acest blog poate pentru ca asa trebuia sa fie! Dupa cum stim cu toti nimic nu este intamplator, asa ca m-am oprit aici, am citit si trebuie sa fac ceva sa vedeti ca am fost pe aici. Asa cum stim, Tatal ceresc asteapta de la noi ca prin faptele noastre sa lasam ceva in urma .Poate ca este prea devreme la cei 12 ani ai mei sa stau de vb pe un blog dar ......asa cum spuneam nimic nu este intamplator! Tuturor celor ce intrati pe aici va urez sa ramaneti in iubirea sfanta ,IUBREA LUI DUMNEZEU,,si atunci veti avea tot ce va este necesar! Cu drag CLAUDIU ALEXANDRU.

adriana spunea...

@Claudiu Alexandru, iti multumesc de vizita...ai primit o educatie foarte frumoasa, daca la varsta asta, vorbesti cu asa intelepciune...m-as bucura, la fel cum m-as bucura pentru oricare participant, sa fii castigatorul bicicletei....concursul este destinat tuturor celor, care printr-o modalitate sau alta, fac ceva pentru promovarea celor de la IHTIS....CHIAR SI SIMPLA PREZENTA LA EVENIMENTUL "UN MINUT IN FOTOLIUL RULANT...succes

Ilinca spunea...

neatza! faina intiativa! in sfarsit am un subiect serios de scris pe blog, desi n-am mai scris nimic cam de mult timp:)
deci count me in

Ilinca spunea...

hmm...pai la postul respectiv mai bine stergeai comentariile rautacioase decat textul in sine :)

Anonim spunea...

Saptamana aceasta am mai inteles un nou lucru frumos in simplitatea lui: pot fi, si bine este a fi, binecuvantate si relatiile dintre oameni si nu doar persoanele ca atare! Asadar, am ajuns de la taina persoanei, la taina relatiei dintre persoane! Nu sunt sigur de afirmatia mea, dar prin binecuvantare, relatiile noastre se personalizeaza, se sfintesc, adancindu-se in Domnul! Si devin astfel relatii mantuitoare! Deseori se intampla sa-i tratam pe ceilalti ca pe niste „jucarii de colectie” personala! Iar binecuvantarea vine sa puna lucrurile in firescul lor randuit de Dumnezeu!
Spun acest lucru constient ca minunile apar zi de zi de la bunul dumnezeu dar nu avem timp sa observam noi,iata una dintre ele!
Fratele meu Antonio si dorit de copil un lucru tare mult , ei bine parinti i au cumparat cam tot ce isi dorea dar acel lucru nu au reusit sa l cumpere 15 ani ,intr o zi am facut un lucru ,,,rau,,,tatal uitase calculatorul deschi era pagina cu ,IHTIS,am tras cu ochiul si am aflat de un concurs cu premii!
Ptr ca nu se cerea decat sa scri 10 cuvinte si comentariul tau intra in concurs am scris si eu recunosc manat de premiul ce se oferea ,ei bine premiul era exact ce fratele meu isi dorise 15 ani iar dorinta lui se transmisese si la mine ,ei bine am participat la concurs si nu eu am fost cel extras ca si castigator ,biletelul purta un nume frumos,OLGA,dar in urmatoarea secunde DNA ADRIANA anunta ca premiul va fi daruit celui mai tanar participant ptr ca asa hotarase DNA OLGA in cazul in care dansa va fi dansa!
Am fost fericit dar la un moment dat l am observat pe tatal meu ca sa retras in spatele unui arbore si a inceput sa planga ,atunci mi am dat seama ca tatal meu plangea ptr ca intelesese ca ce nu reusise el sa ofere fratelui meu si mie iata ne oferise tatal ceresc adica ,,,O BICICLETA,,
Intelesese tatal meu ca tatal ceresc nu ne oferise direct darul ci prin altcineva exact asa cum tatal nostru nu ne oferise acea bicicleta chiar daca ne facuse toate poftele!
Poate tocmai de aceia timp de 15 ani acea bicicleta nu fusese cumparata sa poata fi infaptuita aceasta minune!
Multumesc tatalui ceresc multumesc MICHI multumesc DNEI ADRIANA SI MULTUMESC DIN SUFLET DOAMNEI OLGA prin dvs DUMNEZEU a infaptuit o minune , acum eu dar si fratele meu ne plimbam fericiti cu aeasta bicicleta !
Multumescu ti DOAMNE
CLAUDIU ALEXANDRU