marți, 7 aprilie 2009

La multi ani, Mishu! La multi ani, DJ!



Mishu este una dintre prietenele mele, de-o viata, as putea spune...ca de altfel toate prietenele mele...chiar ma gandesc sa vi le prezint, deocamdata doar cu initialele, pentru ca Mishu e sarbatorita de astazi...pe A si A le stiu de cand eram o copilita...in urma cu 35 de ani....cu Mishu am fost colega de banca in liceu....acum 25 de ani....pe C, micuta doamna T...o cunosc cam de 20 de ani...cu V am locuit un an in acelasi bloc...acum 17 ani ...ne-am placut, ne-am imprietenit si peste 14 ani a devenit nasa noastra....cu M si C mi-am inceput anii de serviciu ...acum 15 ani.... cu A am dat examen impreuna acum 11 ani ...ce bine ca nu pentru acelasi post...ea e mai desteapta....si am devenit colege de birou (aici ne-am mai imprietenit cu I...cu J...cu L...cu C...cu M...cu E...cu M...cu V...cu D), pe C, C, I si multe alte fete dragute, le-am intalnit acum 3 ani tot la birou...si continuam sa ne mess-uim cu placere ....pe E, A, M, C,V, R, R, L, G, D le-am cunoscut la biserica si sunt convinsa ca oricand ar da o mana de ajutor la nevoie... pe A am intalnit-o virtual acum cateva luni...imi degerasera florile de pe balcon iar sfatul ei mi-a fost de mare ajutor.....si nu in ultimul rand, vreau sa va prezint prietenele de prin bloguri...le regasiti cu usurinta in lista de bloguri pe care le urmaresc cu placere)...

Cele mai vechi prietene: A... A...M...V mi-au facut cadou prietenia prietenelor lor...pe L, G si A, pe DJ, pe C si M...

Tuturor acestor minunate fete le daruiesc cu multa bucurie florile de mai sus...iar pentru sarbatorita zilei am pregatit o surpriza:



...si pentru ca prietenii prietenilor ne sunt prieteni, va invit sa-i urati ceva de bine prietenei mele...la fel cum i-a urat cu bunavointa si domnul biciclist din film...

...pentru toti prietenii cititori...care nu au timp....ca sa le fac pofta de plimbari prin natura...in zilele urmatoare, voi posta si alte poze...

...pana atunci, poate cititi si postul de ieri...se lasa cu concurs...

Ieri, un alt prieten de o viata, ar fi implinit 71 de ani....ne-a lasat nenumarate papachisme...printre care si cele din imaginea din dreapta...si pentru ca sper ca cei plecati sa ne auda...ii dedic lectura fragmentului din data de 6 aprilie:

26 de comentarii:

Anonim spunea...

La multi ani Misu, toate cele bune, noroc cu Adita, ca altfel marturisesc ca nu stiam ca azi e ziua ta.
Ce fac copiii?Mai nazdravani decat tine si Mircea?
Am vazut ca Popeasca ti-a pregatit un filmulet din parcul nostru, filmulet care m-a facut sa-mi doresc sa fi fost si eu acasa, in parc, astfel incat filmul sa aiba si un personaj.Te pupam, cu drag, Bogdan si Vera.

Anonim spunea...

Pssst! Linishte, va rog! E ziua lu' Mishu, am intzeles... Face cinste, sa-i zicem la multi ani in cor? Hai, ca-i zic io, pana va mai ganditi...
La muuuuuultzi aaaaaani, Miiiiiishuuuuuliiiiica!

Carmen (Cica...una dintre initzialele alea de mai sus. Aiurea, a pus acolo tot alfabetu', ca sa ne fraiereasca pe noi sa ne lasam comentariu' pe blogu' ei. Sper ca nu te-am facut de rushine...)

Anonim spunea...

la multi ani,Mishu!Caut femeie senzuala,lipsita de prejudecati si figuri(rasini),alaturi de care sa sarbatoresc acest eveniment.Persoana interesata va suporta integral cheltuielile de transport,masa si cazare.
Asa sa ne ajute Barbosu'!

Anonim spunea...

p.s.-cerinte:sa faca"podul de sus"cu maslina-n buric!

Anonim spunea...

Eu sunt una din prietenele Tanei cu litera A....de 11 ani si am aflat ca e ziua ta, Misu.
Iti urez LA MULTI ANI, din tot sufletul, sa fii sanatoasa si sa te bucuri de baietii tai.

Te pup

Owiwan Kenowi spunea...

La Multi Ani, Mishu. Nu te cunosc dar daca esti prietena cu Adriana inseamna ca esti- om bun, sa-ti traiasca si baieteii (asta am aflat dintr-un comentariu anonim de mai sus). Nu stiu care-i faza cu "podu de sus cu maslina in buric" dar e tare amuzanta.
Adriano, sa-ti traiasca prietenii ca-s oameni faini.

Anonim spunea...

La Multi Ani Waff de la Marinesti

Amalia spunea...

La multi ani prietenei tale Adriana! Cu toate ca nu o cunosc personal, ma gandesc ca are un suflet la fel de bun ca al tau...La fel cum le imbratisez in gand pe toate prietenele tale!

Anonim spunea...

LA MULTI ANI FATA FRUMASA.sa fii sanatoasa si plina de viata asa cum de stiu eu, cam de vreo 20 de ani? de la Aniversarea Adrianei de 20 de ani nu-i asa?
sa-ti traiasca baitii si sotul si sa fiti mereu frumosi asa cum sunteti acum,dar cum nu se poate asa ceva ,sa de domnul sa imbatraniti frumos.adriana a trisat aici amintind de papache stiind ca acesta te placea foarte mult.din suflet din nou La multi ani- si te pupam cu draga alaturi de V si B care s-au descompirat singuri.Eu nu ma descompir fiindca iti dai seama ca eu sunt primul A, al doilea A este inca la serviciu.Asa ca te pupa A, A, A, si C

adriana spunea...

valy a scris un comentariu nou la postarea "Dragostea in trei acte":

Ureaza-i: LA MULTI ANI! si din partea mea @adriana:)))...am sa vin sa vad despre ce este vorba!
.
Iti doresc petrecere frumoasa in continuare!

Anonim spunea...

LA MULTI ANI,prietenei tale,Adriana,vin si eu in ceasul al 12-lea...azi e si ziua bunicului meu care implineste 88 de ani...daca sunteti nascuti in aceeasi zi ,draga Misu,inseamna ca esti un om tare bun,care da si camasa de pe el pentru altii si care iubeste cu tot sufletul...iti doresc o viata frumoasa si sa-ti traiasca baietii...va pup,tinna.

adriana spunea...

Ramona a scris un comentariu nou la postarea "Sursa depresiei omului modern":

La multi ani prietenei tale, Adriana.

Gigel spunea...

La Multi Ani! S-a lasat cu tort si papa bun la party?

adriana spunea...

@Gigel, azi e party virtual...urmeaza si cu papa si cu tort...facem poze si va tinem la curent

Sorin M. spunea...

In anii tai tineri, sub cer de-ametist,
cand zorii de zi se-nalta-ntre nori,
o, cat e de bine sa-I darui lui Hristos
intaiul tau ceas din zori!

In anii tai tineri, uitand ce e trist,
cand totul e-un zbor, un licar de stea,
o, cat e de bine sa-I darui lui Hristos
cu drag primavara ta!

In anii tai tineri, cu-avant de psalmist,
cand plin esti de jar, de sfinte vapai,
o, cat e de bine sa-I darui lui Hristos
tot dorul, toti anii tai!



Fie ca Domnul sa vegheze mereu asupra ta si sa te poarte pe cararile Lui!

La multi ani in Domnul!!!

disa spunea...

Ieri a fost si ziua mea, si-mi urez toate cele bune, si la fel urez si altor sarbatoriti, pace, liniste si o viata binecuvantata!

Sergiu spunea...

La Multi Ani!

gabriela spunea...

multumesc pentru invitatie,voi fii alaturi de voi cu gandul ,sa fiti fericite...LA MULTI ANI ..MISU

Dan Gheorghe spunea...

la multi ani!

mariperijoc spunea...

La multi ani!

gabriela spunea...

o mica surpriza te asteapta pe blogul meu,,arta de a trai,,

Bucatarasul Vesel spunea...

Draguta ideea!Mult succes in continuare si transmitele un calduros "La multi ani!" din partea mea!
P.S. Te astept in vizita pe blogul meu!
O zi buna,
Bucatarasul Vesel

DoarATAT spunea...

Bine v-am gasit la petrecere, am venit eu mai tarziu, dar nu-i nimic, asa-i in A_T (atemporal). La multi ani! sarbatoritilor zilei de azi (07.04.09), inclusiv lui "disa" (frumoasa urare :pace, liniste si o viata binecuvantata !).Atmosfera (comentariile) a fost electrizanta, ludica (ne-am "jucat" in anonimat),ampla (alfabetul...initial),mondena (cu masline :D ), culturala (poezia), schimb de impresii(invitatii pe Blog-uri) intre mai vechi(Dan Gheorghe) si mai noi...
La Multi ANI !

Anonim spunea...

La multi ani misu pentru ziua ta ce iti mai fac baietii? ...mi-as fi dorit sa fi venit si eu la ziua ta...cu drag mihai

Anonim spunea...

la multi ani mishu!..pupici..oana.(sora lu mihai,nepoata lu` adica si lu adi,un fel de sora mai mare a baietilor tai unici si haiosi)..vreau si eu suprize d`astea..

Anonim spunea...

La multi si si multe vise implinite! Sa te bucuri mereu de toti prietenii minunati care iti fac surprize minunate! ... finishorii :)