luni, 27 aprilie 2009

Pentru suflet

Stiti deja ca imi place foarte mult o carte...atat de mult, incat v-am daruit-o si voua, fie direct, fie prin intermediul blogului...

...daca am reusit sa va aduc in "clubul" acestei carti, dar nu v-ati hotarat inca, din diverse motive, sa o cumparati, asa cum am promis, transcriu din ea, pentru voi, de data aceasta, chiar insemnarea zilei in curs...sunt un pic in urma dar promit sa recuperez (va propun spre lectura ziua de 24 Aprilie, urmand sa aduc la zi, in cateva zile si restul)...nu m-am putut abtine sa nu transcriu aceasta zi....veti vedea de ce, dupa ce veti citi...

...asadar, doamnelor. domnisoarelor si domnilor, inauguram astazi, cu mare drag pentru cititori, sala de lectura de la cartea de pe blog

...si cum orice inaugurare care se respecta, nu poate fi lipsita de flori....inauguram oficial, tot astazi si un salon de fotografii cu multe flori....si nu numai flori...simplu...doarpoze

5 comentarii:

Anonim spunea...

tare spirituali domnii din randul intai...as fi vrut sa comentez acolo,dar nu e si pentru anonomi...este foarte adevarat,Dumnezeu acctioneaza mereu atunci cand credem ca nu mai e nici o speranta,noi prin grijile noastre uitam de Cel Care ne rezolva problemele...tinna

adriana spunea...

@tinna...multumesc pentru observatie...remediez imediat situatia si pentru anonimi...esti binevenita oricand...oriunde...pupici

Anonim spunea...

multumesc ,nu trebuia sa te deranjezi ca pot comenta de aici...imi pare rau de intalnire,stiu ca te-ai staduit...tinna

Ela spunea...

Cred ca toti ne regasim in aceste cuvinte, dar cati sunt cei care-si gasesc coltul linistit?!

adriana spunea...

@Ela, nu se poate sa nu existe pentru fiecare, un colt linistit.