vineri, 29 mai 2009

Ai telefon mobil?

Daca ai blog sau daca nu ai, daca ai copii sau daca nu ai, daca stai bine cu cordul sau daca ai probleme....daca unul din aceste aspecte poate fi da sau nu, cu siguranta un obiect ai sigur la tine...telefonul mobil...si daca il ai il si folosesti...pentru asta ti l-ai luat,?!...DA!...si daca esti maine la ZBB, iti pregatesc o surpriza...incepe cu s....si surpriza langa surpriza, se transforma intr-o MARE SURPRIZA pe care de la ZBB o ducem acolo unde trebuie sa ajunga...iti spun maine unde....tu nu uita sa-ti iei telefonul la tine...daca tot mai e un pic pana la ziua copilului...hai la joaca!...blog cu blog sa ne unim...copilaria sa o sarbatorim...tra-la-la....tra-la-la...ce daca noi in anul 2009 nu mai suntem copii....o zi pe an putem sa ne imaginam ca suntem...sunt Adriana, am 42 de ani si nu mai am rabdare sa va intalnesc maine la ZBB, vin un pic pe la voi, chiar acum.

PS. Daca pana acum nu ai aflat ce este cu ZBB-ul asta de tot il pomenesc, intra aici http://zbb-2009.ro/si vezi daca merita sa treci pe acolo.

4 comentarii:

phlo spunea...

Hello, ne vedem pe acolo :)

adriana spunea...

ne vedem, ne auzim

yral0101 spunea...

vreau sa vin si eu,dar mi e destul de rusine,nu cunosc pe nimeni...:|

adriana spunea...

nici eu nu cunosc pe nimeni...banuiesc ca sunt multi care nu cunosc pe nimeni...dar ne cunoastem acolo...