marți, 26 mai 2009

Al doilea castigator la maraton

De ziua Sfintilor imparati Constantin si Elena, am desemnat cel de-al doilea castigator. Pentru ca acesta a participat si la concursul pentru cartea Fiecare zi un dar al lui Dumnezeu, am amanat un pic anuntarea lui, deoarece nu vreau sa-l anunt pur si simplu ci mai intai doresc sa va povestesc ceva...despre castigator...

...scrie pe un blog, din ceea ce scrie transmite dragostea de Dumnezeu si de aproapele, nu este egoist (o buna perioada de timp a gazduit pe blogul sau gandurile scrise de o doamna) si ceea ce ma determina sa scriu despre el, este reactia celei pe care a gazduit-o...aceasta este una din castigatarele cartii "Fiecare zi un dar al lui Dumnezeu"....dupa ce a aflat ca va primi cartea, m-a rugat sa accept sa-mi trimita contravaloarea a doua exemplare iar eu sa le daruiesc mai departe, una gazdei ei, cealalta cui vreau eu....asa a primit cartea Marilena si am povestit in alt post....

Pentru ca a iesit castigator, am schimbat ordinea premiilor si va primi premiul oferit de cea pe care a gazduit-o....premiul este pe drum, mai are un pic si ajunge la destinatie...sper sa nu fie in concediu, castigatorul nostru...

Doamnelor, domnisoarelor si domnilor... castigatorul este...SorinM de la http://de-vorba-cu-mine.blogspot.com/

Maratonul continua ...daca vreti sa participati, aveti detaliile aici...si nu uitati, pana la Inaltare, dupa puteri, sa mai cititi si si Acatistul Invierii (il gasiti printr-un simplu click aici.)

si nu nu uitati sa votati povestile...Povestea fluturasului pentru inimile copiiilor....Cadouri care devin daruri; pentru persoanele cu handicap psihic....Time-is-money? pentru IHTIS.
.... ce fac cu ele, am scris aici http://adriana-dardindar.blogspot.com/2009/05/rezumat.html

2 comentarii:

Amalia spunea...

Felicitari castigatorului nr. 2! Sa fie cu folos cadoul pe care il va primi. Doamne ajuta!

adriana spunea...

@Amalia, sper sa primeasca darul inainte de a citi pe blog ca a castigat...va fi surpriza si mai mare, mai ales ca l-am trimis pe adresa de la servici...pe aceasta am primit-o de la respectiva doamna draguta...