luni, 18 mai 2009

Concursul LG

Intre un drum la bucatarie unde mai amestec in oala cu ciorba si unul in dormitor ca sa vad ce face matusa...din cand in cand mai arunc cate o privire pe blog...si ce vad...ca se deruleaza un concurs ... Concursul LG...unde?.... pe blogul lui Bobby Voicu, premiul, pe care mi-l doresc este un televizor si nu orice televizor...chiar un televizor LG LCD LH5000


Nu sunt egoista...asa ca va puteti inscrie si voi...cu cat mai multi...cu atat mai bine...

Acum fug sa ma inscriu...sa mai prind un pixel liber...


5 comentarii:

Mariana spunea...

Mulţumim, Adriana, dar din dar :) Eu mi-am ,,prins urechile" pe acolo...prea complicat pentru mine. deci mai multe şanse pentru concurenţi! Îţi doresc succes!

adriana spunea...

@mariana...mai incearca...nu e greu deloc...spune-mi la ce nu te descurci si poate ma pricep eu...

Cristian spunea...

Succes si tie Adriana.

adriana spunea...

Cristian, multam fain!...doamne ajuta!

Anonim spunea...

Adriana si eu am intrat sa vad iti doresc sa castigi,din tot sufletul...eu nu ma pricep,dar iti tin pumnii...tinna