vineri, 22 mai 2009

E vineri, deci tin post si postez!

De astazi, joaca mea are o regula noua....daca e vineri ...tin post, ceea ce inseamna ca mananc mai putin si mai simplu asadar am mai mult timp sa scriu...trei postari...din alte trei motive...vinerea e ziua in care m-am nascut...am observat ca vinerea am idei bune, deci sunt inspirata...vreau sa-mi declar sambata si duminica fara net...

Astazi, in timp ce voi ascultati radioul in timp ce sofati si va enervati pe soselele patriei sau in timp ce usa de la metrou, grabita, va prindea un colt al hainei sau va indreptati spre casa de la schimbul de noapte sau faceati orice altceva, eu am pregatit pentru pauzele voastre de cafea mici daruri :

Povestea fluturasului (de data asta nu e pentru copii);
Cadouri care devin daruri;
Time is money?.

...le gasiti mai jos....daca va plac...donati 2 euro la 858...pentru inimile copiilor...e modul meu de a fi voluntar si la aceasta campanie...poti fi si tu, donand...este si rugamintea unui adult cu suflet de copil...Mihaela Mihaescu de la IHTIS...inima ei, miercuri seara, a avut acelasi ritm cu inimile tuturor celor care au concurat la premiile Galei Societatii Civile http://www.galasocietatiicivile.ro/castigatori.php

Va doresc lectura placuta si un weekend linistit dar plin de viata....daca aveti ceva de povestit, adresa mea de mail e gata sa primeasca povestile voastre...mentionati pe cine vreti sa ajutati cu ele...daca se poate "dansez pentru tine" de ce nu s-ar putea si "scriu pentru tine "?!...ce ziceti, facem echipa?...adriana.dardindar@gmail.com

Niciun comentariu: