miercuri, 27 mai 2009

Florentina

In timp ce unii dintre noi scriu pe blog din joaca, altii striga pe blog dupa ajutor....cateodata se intampla ca strigatul lor sa ajunga pana la noi...altadata, grabiti, trecem mai departe, promitand ca vom reveni, dar uitam sa o facem....de multe ori ma regasesc in cea de a doua categorie...azi am zis...stop...am auzit...m-am dus....am citit...scriu ...acum....nu mai tarziu, nu maine, nu altadata....sunt oameni pentru care timpul curge altfel si orice secunda pierduta ramane doar pierduta...

Florentina are 19 ani si un intreg dosar medical in spate, format din diagnostice si operatii dar mai ales din durere "din anul 2001 tumora pe nervul optic stang, hidrocefalee, un dren din cap pana in vezica urinara sa mi se scurca lichidul encefalorahidian tumora occipitala dreapta si tumora parietala stanga"....a reusit sa stranga bani si sa se opereze.....dar revine cu un nou strigat pe blog, in data de 22 mai si ne spune ca urmeaza sa faca un nou tratament costisitor "20 de mii de euro".

Avem posibilitatea sa o ajutam, apelând unul din următoarele numere de telefon, din reţeaua RomTelecom:
2 Euro - 0900 900 092
5 Euro - 0900 900 095

10 Euro - 0900 900 090


BCR TULCEA DIMA CAMELIA
RON RO03RNCB0256043257570001
EURO RO46RNCB0256043257570003
USD RO62RNCB0256043257570006

Telefon: 0743 997 523
Adresa: strada Pelinului nr 1 bl 1 sc c ap 18 orasul Tulcea

Card DIMA FLORENTINA VALENTINA COD IBAN-RO45RNCB0629101272940001 CIC-10127294

Eu am ales sa folosesc varianta cu telefonul si in plus am postat pe blogul cu poze, multa culoare...in speranta ca si Florentina sa vada mereu culorile si natura, asa cum ne dorim fiecare din noi sa le vedem....stiti ce i-a spus prietenei mele, pustiul ei, de Revelion?... urmareau in strada jocul de artificii ....mama, ce bine ca am ochi... sa vad toate frumusetile astea!!!

Ochii mei sunt verzi si ajutati de ochelari si cred ca mi se vede sufletul prin ei....ai tai cum sunt?

Pe Florentina o puteti cunoaste aici http://ajutatiopeflorentina.blogspot.com/
Ochelarii mei sunt aici http://adriana-doarpoze.blogspot.com/2009/05/verdele-din-ochii-mei.html

La fel ca si ea, zic si eu Doamne ajuta!....sa-mi intre astazi pe blog doar sufletisti...va multumesc


2 comentarii:

Amalia spunea...

M-ai facut sa zambesc...Sotul meu ma alinta Ochisor, zice ca prin ochii mei vede tot, ca ochii mei exprima multe. In facultate profesoara de psihologie mi-a spus ca vorbesc cu ochii si nu am nevoie de prea multe cuvinte sa inteleaga ce vreau sa ii spun...Nu degeaba se zice ca ochii sunt oglinda sufletului. Ma alatur si eu Adriana si din putinul meu daruiesc cu drag "lumina" Florentinei.

adriana spunea...

@Amalia..putin langa putin se ajunge la mult...banuiesc ca si tu tot la telefon ai apelat...