vineri, 22 mai 2009

Povestea fluturasului

Cu doua saptamani in urma, pentru ca nu reuseam sa postez bannerul cu IHTIS, am luat legatura cu cei care l-au produs... MONDO News...am trimis un mail si am primit un id de mess...de partea cealata a monitorului, intuiam zambetul intelegator al interlocutorului...Cristiana...cea care face ca stirile sa ajunga la noi...spun intelegator, pentru ca nici nu va imaginati ce intrebari pot sa pun atunci cand ma informez despre lucruri ce tin de hard sau soft...cuvinte precum AVI, MPEG, QuickTime, Real şi Windows Media pot spune ca imi produc mari migrene...migrene care din fericire imi trec insa repede, pentru ca nu stiu cum se face, dar intalnesc mereu numai oameni binevoitori....asa este si Cristiana.

Si stiti si voi cum e...iti da omul un deget..tu hop...sari sa ii iei toata mana...asa ca m-am gandit acum cateva zile si am rugat-o din nou sa ma ajute...vroiam o imagine pentru profilul blogului...ceva simbolic ...i-am dat un buzz... am stabilit cateva detalii si dupa putin timp, aveam Dardindar.png...adica fluturasul care zboara dar din dar prin blogurile vecine si care vrea sa treaca dincolo de monitor si la cei ce nu au blog....

Am o mare rugaminte...daca va intra un fluture in camera, nu-l goniti imediat...lasati-l sa inspecteze si pleaca singur...l-am trimis doar sa imi spuna ce mai faceti, cum va mai e...se intoarce si isi lasa impresiile la comentarii...un pic mai jos...sunt tare curioasa ...ce imi aduce astazi in antene?!

5 comentarii:

Amalia spunea...

Fluturasul tau poznas (ca nu poate fi cuminte cu o asa stapana...) iti aduce azi din partea mea un zambet, un gand frumos si o parte micuta din inima mea. O auzi cum bate?

adriana spunea...

@Tic-tac...sau e ceasul...a mea face asa...fil..fil...ca am si tahicardie..iti intorc zambetul si adaug si un pupic...e pe aripa stanga

Mariana spunea...

Ce dialog drăguţ! Vreau şi eu! :) Ieri am postat o poezie despre dorinţa de a fi fluture :)

Anonim spunea...

Adriana esti o scumpa...da,mi-a intrat un fluture de noapte aseara in harmalaia de aici [a fost chef cu copiii]dar a plecat singur...probabil zambind...tinna.

DoarATAT spunea...

Hristos a Inviat!
Pe la mine n-a trecut...ori n-am fost "atent", ca de obicei. Ai aflat care-i treaba cu Link-ul de intoarcere? E valabil si la oameni ?
Apropo:
"Niste calatori in timp, au vizitat...o epoca de mult apusa. Acestia organizeaza excursiile, NUMAI din Viitorul nostru actual, unde exista deja tehnologia necesara. Se fac simulari obligatorii, iar solicitantii se supun deasemenea unui chinuitor Examen de Verificare a Insusirii Comportamentului pe Timpul Deplasarii (Nu mai mult de 90 de minute). Iata transmisia in direct, pe canalul "8Local":
La ultima excursie, care a inceput acum 5 minute, participa un cuplu impreuna cu baiatul lor (10 ani), alti trei barbati si o femeie, si bineinteles, supraveghetorul.Din cauza copilului, excursia va dura doar 15 minute. Totul a fost atent monitorizat, calatorii suportand cu succes "tratamentul de sterilizare completa". Nici un virus, nici un microb NU sunt permise. Va dati seama ce "dezastru" ar fi? Este prima excursie organizata dincolo de 100 de ani in trecut. Direct ... la peste 1.500.000 de ani. Iata-i ca s-au intors...omica examinare fizica, dragi telespectatori, ni se comunica faptul ca nu sunt probleme de sanatate...sunt verificate costumele de protectie...CUTREMUR...ASISTAM IN DIRECT la un cutremur...de durata...careee...se amplifica....DEZASTRUUUU...NUUU...!
Evenimentul a durat doua saptamani de cosmar Planetar, cu pierderi umane estimate la peste 85% in primele 4 luni. Printre ramasite, s-a ajuns ulterior la calatorii timpului, aflandu-se, dupa o cercetare atenta, ca pe talpa unuia dintre ei, se afla un ...fluture.
Aceasta tragedie a fost denumita "Efectul Papillon" !
~
ADEVARAT A INVIAT !