luni, 25 mai 2009

Rezumat

Daca ar fi dupa mine, zilei de luni i-as spune "zi de odihna dupa weekend" dar cum nu pot sa o fac, m-am gandit ca macar la mine pe blog sa va usurez situatia si sa scriu un rezumat la articolul anterior.
Ideea e urmatoarea: vreau sa donez luna aceasta, 10 % din venitul meu lunar.

Banii tintesc spre: persoanele cu handicap locomotor, inimile copiilor si persoanele cu handicap psihic.

Vreau sa decid beneficiarul impreuna cu tine, fapt pentru care am ales trei articole care sa concureze.

Dupa ce le citesti, te rog sa le votezi....sondajul este sus in dreapta, imediat la intrarea pe blog...te asteapta...daca vrei sa le notezi, ai si posibilitatea aceasta, imediat, sub fiecare articol.

Daca mai ai timp, trimite-mi un email la adriana.dardindar@gmail. com si-ti voi trimite povestile saptamanii pentru a le da mai departe si altora....accesarile lor si notele nu numai ca ma vor ajuta sa ma hotarasc catre cine voi directiona banii (suma este mica dar deviza mea e ...cu pasi mici dar siguri....) dar ma vor ajuta sa gasesc si alti sponsori si cine stie ...poate intr-o zi chiar tu propui pe cine sa ajutam...

In fiecare vineri voi propune cate trei articole spre votare...te astept sa le citesti...

Pentru luna mai, am ales sa candideze:

Povestea fluturasului pentru inimile copiilor
Cadouri care devin daruri; pentru persoanele cu handicap psihic
Time-is-money? pentru IHTIS.

Un simplu click pe fiecare titlu propus si sper ca ceea ce am scris sa fie un dar si pentru tine...dar nu uita ...finalul sa le aduca un vot...

2 comentarii:

Amalia spunea...

Doamne ajuta Adriana ca Domnul sa aleaga pe cine stie El! Spor in tot ce faci!

adriana spunea...

@Doamne ajuta!...indiferent de castigator, bucuria cea mai mare o voi avea eu...ca am reusit sa fac un bine...si poate in felul acesta ii determin si pe altii sa faca la fel...bunavointa sa avem, ca in rest sunt destule cazuri care asteapta ajutorul nostru...