vineri, 1 mai 2009

Tinna este primul castigator la maraton

Cu scuzele de rigoare, pentru ca trebuia sa se intample in Saptamana Luminata, am desemnat astazi castigatorul pentru primul premiu oferit celor ce s-au inscris la Maratonul rugaciunii.

Tinna, va primi icoana Maicii Domnului iar ceilalti participanti, la care sper sa se mai adauge si altii, vor participa la urmatoarele trageri la sorti.

Daca vreti sa participati, aveti detaliile aici...si nu uitati, pana la Inaltare, dupa puteri, sa mai cititi si si Acatistul Invierii (il gasiti printr-un simplu click aici.)

4 comentarii:

Amalia spunea...

Ma bucur mult de tot ca Tinna a e prima castigatoare a maratonului rugaciunii. Felicitari! Si premiul castigat e atat de frumos... Felicitari si tie, Adriana pentru marinimie si initiativa!

adriana spunea...

si eu ma bucur pentru ea..sa vezi ce o sa bucure...dar sa nu uitam ca mai avem inca doua daruri...deci inca doi castigatori...dar cel mai important este daca reusim sa ne tinem de rugaciune...acesta va fi castigul cel mai de folos...

Anonim spunea...

iti multumesc din suflet ,Adriana,eu iubesc tare mult icoanele...tatal meu e pictor[grafician]si picteaza si icoane,daca ar fi dupa mine as umple casa de icoane,oricum am in hol cina cea de taina,in sufragerie invierea si sf.Spiridon[e unul din sfintii mei]in camera Stefanei am o candela electrica si o superba icoana [goblen cred,ca eu nu ma pricep la lucrul manual]de la man.Curtea de Arges,si de mult ma gandesc ca in bucatarie lipseste ceva...ai dreptate Adriana,cel mai mare castig e sa ne rugam cat putem de mult,cu tot sufletul si tot cugetul nostru,mai am o mare bucurie azi,nasa e la spital cu fetita [are 6 luni] si era tare bolnava,azi e mult mai bine,si vreau sa cred ca au ajutat-o si rugaciunea mea cu lacrimi amare catre Maica noastra,care nu ne lasa,of cat am scris ma scuzati dar sunt asa de fericita...tinna

adriana spunea...

@Tinna...nu-ti mai cere atatea scuze...eu ma bucur ca vizitele la mine, te inspira la scris...multa sanatatemicutei...astept sa-mi comunici unde trimit darul...pupici...