miercuri, 3 iunie 2009

Cand strazile miros a ceai de tei

up date: foto vara 2012
Din vara anului 2007, cand nu aveam blog...

... o dimineata placuta de vara, aerul nu este chiar fierbinte si inca te mai poti plimba pe strada, fie ca esti in concediu, fie ca te indrepti spre slujba. Peste noapte, Dumnezeu a facut ceai de tei si acum, ca intr-o reclama atragatoare, tot orasul este inmiresmat.


Diminetile de genul acesta nu prea iti dau avant spre o noua zi de lucru ci te indeamna mai degraba la visare, asa ca in loc sa iei autobuzul doua statii preferi sa ocolesti un pic pe strazile de la Gradina Icoanei...sa te indepartezi de aglomeratia orasului...sa fii doar tu cu gandurile tale...sa nu mai auzi frane si claxoane...sa respiri  aer proaspat cu aroma de tei...sa stai un pic pe o banca in curtea bisericii...sa inchizi ochii si sa realizezi cat de aproape esti de Rai...se aud doar pasarile care ciripesc voioase si lauda darul pe care il au...distingi chiar mai multe voci in corul lor si te minunezi cum canta la unison...deschizi ochii si tot ce vezi este liniste...vezi linistea sufleteasca din tine, o liniste pe care in ultimul timp o cautai in orice...din pacate nu poti sa stai mai mult de 10 minute...grabit, cu ochii pe ceas, pasii tai capata din ce in ce mai multa amploare si in cateva minute esti in bulevard...claxoane...frane...nervi...instinctiv, iti intorci privirea spre locul care se afla doar la cateva sute de metri de forfota orasului si te gandesti ca poate asa pierdem zilnic Raiul...


Dupa o astfel de dimineata, realizezi ca Dumnezeu este mai aproape de tine decat credeai si ca doar poluarea din noi ne face sa nu Il putem atinge. Mare pacat!


Vara e la inceput de drum, teii sunt in floare si azi noapte Dumnezeu a facut din nou ceai de tei...oriunde va aflati, merita sa luati o pauza si sa va bucurati de o gura de arome proaspete...va garantez ca avem cu totii loc in Rai, pentru ca Dumnezeu este generos...doar vedeti ce multe flori sunt prin tei...si albine...si vrabii...si suflete iubitoare de aer proaspat si inmiresmat.

9 comentarii:

Amalia spunea...

Ieri seara dupa o zi in care plouat non-stop am facut o mica plimbare. Si... am baut si noi ceai de tei. Aroma, parfumul teilor ne-au coplesit! Cu greu am revenit in casa...

adriana spunea...

@Amalia, inseamna ca ma intelegi...eu stii ce imi doresc acum?...o plimbare prin ceai de tei...fara umbrela si sandale...doar ceai de tei si mult gazon...

Anne spunea...

E inconfundabil mirosul teilor..o placere sa te plimbi pe langa ei, te imbie cu o mireasma imbatatoare

gabriela spunea...

mi-a placult extresia ta,,o plimbare cu ceai de tei,,in fata bolcului am un tei si un nuc si pot spune ca in fiecare dimineata beau un ceai de tei cand deschid fereastra.

adriana spunea...

@Gabriela...pai si dulceata de nuci verzi...pe cand?

Sergiu spunea...

ce dragutz, tocmai am savurat mireasma ceaiului

adriana spunea...

@sergiu, vezi ca am plecat si in excursie doarpoze: Printre stanci

gabriela spunea...

adriana spre rusinea mea nu stiu sa fac dulceata de nuci verzi,asa ca momentan ma multumesc doar cu cei,dar cum se face dulceata de nuci verzi???

Mada spunea...

Imi place foarte mult acest blog, si articolul este superb. As dorim sa il postez la mine pe blog, daca se poate?