luni, 15 iunie 2009

Cateva ore fara nici o grija

Nu mai stiu sursa, dar am retinut measjul...un tanar bogat a vrut sa se calugareasca...si -a luat cu el o caciula de clovn, cu zdranganele, un fluier si alte accesorii zgomotoase...poposea pe la manastiri...facea mult zgomot...era blamat si pleca...intr-o zi a ajuns la o manastire...si-a facut numarul dar cei de acolo nici nu l-au bagat in seama...acolo a ramas...

De cand am auzit anecdota aceasta incerc sa-mi revizuiesc comportamentul in timpul slujbelor bisericesti...capul jos, ochii inchisi, urechile ciulite...ca altfel, cum ii deschid, pierd firul ...si nu asta e scopul cand esti la biserica...Doamne ajuta!

4 comentarii:

Anne spunea...

E bine cand ai vointa multa..asa imi propun si eu..dar tot uit si imi fuge mintea in alte parti..off

Amalia spunea...

Eu ma rog cu o seara inainte Domnului(la rugaciunea de sambata seara) sa imi dea ajutor duminica la slujba ca sa fac voia Sa, sa ma ajute sa ma smeresc si sa nu smintesc, sa ma pot ruga din toata inima si sa particip cu tot sufletul la Sfanta Liturghie.

adriana spunea...

@Anne...pai si mie de multe ori...chiar ieri mi s-a intamplat ...am scris in postul de azi...

@Amalia...o sa iti urmez sfatul...

Anonim spunea...

si mie imi mai fuge mintea aiurea,dar me dezmeticesc repede ca aud vocea ratiunii care striga sa nu uit de ce sunt acolo...tinna.