marți, 2 iunie 2009

Cum poti face un catelus fericit

Cei care au trecut mai intai pe la poze, vor sa stie ce face catelusul...e fericit sau are inimioara franta?!

Daca sunteti din categoria celor care mai intai citesc cartea si pe urma vad filmul, ramaneti aici, pentru ca vreau sa va spun povestea catelusului, nu schiop ci doar un pic trist.

Tot cautand inimioare pentru campania Inima Copiilor si unde altundeva decat in casa mai intai, am vazut cum catelusul meu pufos e trist ca nu l-am bagat in seama cam de mult...si nu numai ca e trist dar are si o inima mare si rosie cu care vrea sa faca o fapta buna.

Dar cum e necuvantator si nelatrator, nu stie cum sa imi atraga atentia...doar sta cuminte si asteapta sa iau eu o decizie...asa ca am luat aparatul de fotografiat, i-am schimbat un pic pozitia si l-am tras in poza....mi se parea mie, in timp ce il fixam in obiectiv, ca urechiusa stanga prinde un pic de culoare...e modul lui de a-mi arata ca i-a trecut supararea...acum sta fericit la locul lui si asteapta sa ii spuneti daca e un catel frumos sau nu...va rog frumos, sa aveti mila de el si sa nu mi-l intristati din nou....tocmai mi s-a descarcat aparatul si pana sa ii fac o alta poza mai dureaza....admirati-l si daca va place de el, in loc de os de ros sa - i lasati un mesaj....il transmit eu dupa ce intru cu un simplu click aici

Niciun comentariu: