vineri, 19 iunie 2009

Delivery Street la final

Sa recapitulam: despre supa v-am povestit...pantofii vi i-am aratat...coliere ati vazut...ce altceva nu am ratat pe Delivery Street?...un spectacol cu saxofon, muzicute si copii pe scena...povesti inventate cu decor de graffiti si canapea...fotografii la zid...apartamentul din strada...biciclete...expozitia cu scaune... le-am colectionat, le-am grupat si cum nu sunt deloc egoista le impart cu voi pe celalalt blog...cautati toate postarile din perioada 14-19 iunie de aici http://adriana-doarpoze.blogspot.com/...cand ajungeti la salata de fructe...gustati...e fresh and free...azi o dedic tuturor celor care iubesc strazile din Bucuresti, fie ca sunt delivery sau nu...

5 comentarii:

Anne spunea...

Multumim Adriana :)

Antoaneta spunea...

@Adriana - Multumesc, desi nu cred ca am pierdut nimic, din punctul asta de vedere:) Bucurestiul a început sa se miste de putina vreme, sa speram ca prolifereaza în sensul asta. Ma bucur pentru cei care profita de ocazie.
N.B. - în blogosfera e lipsit de delicatete sa lasi comentarii care îi sugereaza altuia sa-ti citeasca blogul, daca postul tau nu e legat de cel comentat. Pentru a-ti împartasi experientele îti sugerez: http://www.romanianormala.blogspot.com/

adriana spunea...

@Anne...te mai astept!

@Antoaneta...imi cer iertare daca am gresit...motivul pentru care te-am invitat a fost generat de un comment pe care l-ai postat la Iren, cand ne anunta ca face supa...cu dragoste...m-am gandit ca nu te superi daca te invit sa vezi ce am gasit eu pe acolo...numai bine si o seara placuta

Ecologie Umana spunea...

Am o nepoata care imi incurca planurile de iesit pe afara pe unde vreau eu!

tlön society spunea...

ecologie... umana [?]