joi, 11 iunie 2009

Despre mine veti afla, citind ceea ce scriu

O buna prietena, acum cateva zile, m-a intrebat, de ce nu scriu o carte, daca tot imi place asa mult sa scriu?!...Prin postul acesta, pe care i-l dedic, o anunt ca tocmai am descoperit ca am scris-o...din februarie, pana in iunie...cam tot atat cat a durat si cura noastra de slabire de acum 5 ani...am glumit...nu e chiar o carte...nu are coperti, nu e tiparita iar eu nu sunt scriitor...sunt doar niste fluturasi carora le dau libertatea sa spuna cate ceva despre mine...cu un simplu click pe ei, ma descoperiti...

Exercitiu de sinceritate
Rugati-va sa il recunoasteti
Un alt fel de curriculum vitae
A doua-porunca
Mostenire
Daca poezia poate fi inaintea tuturor
Rugaciune
Asculta ce iti spune inima
Intentii bune rezultate rele
Paine si carte
Autoportret
De ce sustin IHTIS
Exersez schimbarea mea
Povestea bicicletei
La ce e buna o amintire sau jurnal de voluntar
Cand strazile miros a ceai de tei
Tu cum ti-ai intalnit perechea ?
Sunt eu in masura sa dau sfaturi ?

3 comentarii:

DoarATAT spunea...

Imi este rusine ca nu mi-am facut inca "timp" pentru ... Cartea dvs., pentru Orice carte, dar mai ales pentru CARTEA sufletului.
Biblia.

Anonim spunea...

Adriana de cand povestea cu fluturasul de cate ori vad unul zambesc si ma gandesc la tine...cred ca nici un simbol nu ti s-ar potrivi mai bine...tinna.

adriana spunea...

@DoarATAT...nu va faceti griji pentru povestile mele...insa lucrurile seriose nu le neglijati...trece timpul cam repede, din pacate

@Tinna...pe mine, fluturasul asta de pe ecran ma face sa ma imprietenesc cu toate insectele...cum vad una, sunt atenta sa nu o calc...