vineri, 12 iunie 2009

Cuprins

Pana cand prietena mea imi da un semn ca a trecut pe aici, tot o sa apara acest post, bineinteles cu noi capitole scrise...azi am mai adaugat unul...la cartea mea...am glumit...nu e chiar o carte...nu are coperti, nu e tiparita iar eu nu sunt scriitor...sunt doar niste fluturasi carora le dau libertatea sa spuna cate ceva despre mine...cu un simplu click pe ei, ma descoperiti...
Exercitiu de sinceritate
Rugati-va sa il recunoasteti
Un alt fel de curriculum vitae
A doua porunca
Mostenire
Daca poezia poate fi inaintea tuturor
Rugaciune
Asculta ce iti spune inima
Intentii bune rezultate rele
Paine si carte
Autoportret
De ce sustin IHTIS
Exersez schimbarea mea
Povestea bicicletei
La ce e buna o amintire sau jurnal de voluntar
Cand strazile miros a ceai de tei
Tu cum ti-ai intalnit perechea ?
Sunt eu in masura sa dau sfaturi ?

Niciun comentariu: