marți, 16 iunie 2009

Mea culpa!

Stiti de ce am scris postul de ieri?... e pe post de mea culpa ...pai sa vedeti si voi ce am patit...in loc sa fiu atenta la slujba, ma gandeam aiurea...si la un moment dat, prietena mea m-a intreabat daca a fost Tatal Nostru?... si asta la putin timp dupa ce eu insami m-am intrebat acelasi lucru si am zis ups!...si pe urma cand m-a intrebat si ea am zis UPS!...UPS! (stiti ca atunci cand vezi gresala la altul esti mai intolerant decat atunci cand o vezi la tine)...chiar citisem cu putin timp in urma ceva despre babutele la biserica...alea teroriste...va dati seama ca m-am bucurat ca m-a ferit Dumnezeu sa fiu o babuta terorista...si imediat am renuntat la 2 UPS! si mi-am facut mea culpa...

Va recomand sa cititi si rubrica pentru tineri de aici http://daruindveidobandi.blogspot.com/2009/06/apostolat-in-tara-fagarasului-nr-29.html

2 comentarii:

darry.anna spunea...

Mmmm! Astea-s povestioare din categoria:,,Supa de pui pentru suflet...."Adevarata alinare pentru suflet!
Sa reusesti sa vezi mereu doar partea buna a lucrurilor e mare minune si dar de la Dumnezeu.

adriana spunea...

ca tot ai pomenit de supa...sa treci mai tarziu...chiar despre un evenimnt cu supa buna urmeaza sa postez...si pomenesc la un mom dat si de supa de pui...buna la suflet si la raceala...