miercuri, 24 iunie 2009

Mergi ce mergi dar mai si stai

Cam asa am facut noi sambata...cu burtile lipite de sira spinarii...cu ochii mei de copilot atintiti spre toate hanurile de pe marginea drumului...cu expresii de genul...uite, aici!...pai, acum imi spui?!...cu dorinta de a intalni un loc unde sa mancam si sa ne bucuram de priveliste...cu toate acestea si mai mult decat atat, era sa ratam ditamai indicatorul aflat pe marginea soselei, pentru ca eu tocmai ma uitam pe harta sa vad cati kilometri sunt de la Pitesti pana la Campulung...slava Domnului ca eram patru in masina...

...de la indicator...ce bine e sa stii sa citesti...am facut stanga si cam dupa 1 kilometru (asa am citit..asa e)...am trecut de biserica si am oprit in poarta...in poarta piscului...in poarta PISCULUI SOARELUI...era exact ce ne doream...ne-am dat seama de asta, imediat ce am coborat din masina...

Pentru ca sunt convinsa ca dupa ce veti vedea pozele veti dori sa ajungeti si voi pe acolo, sa va spun si cum ajungeti la indicator...din Pitesti plecati spre Campulung.... la 43 km de Pitesti, dupa ce treceti de Schitul Golesti...mare, in sosea apare panoul indicator...nu ratati ocazia de a -i cunoaste pe cei 4L: Liliana, Leo, Laurentiu si...Lord..noi i-am cunoscut doar pe trei dintre ei, asadar trebuie neaparat sa repetam excursia.

Pentru ca azi e sarbatoare mare si vreau sa ajung si la biserica, va spun mai pe dupa pranz ce am vazut (muzeu e acolo, dragilor)...ce am mancat...cum ne-am simtit...pana atunci va invit sa va bucurati de fotografiile de aici http://dincasadirectinrai.blogspot.com/2009/06/popas-la-piscul-soarelui_23.html

2 comentarii:

Mariana spunea...

Adriana, o imbratisare strânsă...strânsă!

Cât de importantă este o îmbrăţişare? Poţi da un răspuns aici http://psalmdedor.blogspot.com/2009/06/cat-de-importanta-este-o-imbratisare.html.

gabriela spunea...

sunt frumoase si pozele,iar locul este divin,o zi cat mai frumoasa de sanzaiene.