joi, 4 iunie 2009

Raiul e si pe pamant

"Pentru fiecare, Raiul are o alta infatisare. Odata, o buna prietena mi-a zis: Trebuie sa te ingrijesti si de viata spirituala, altfel cum o sa ne intilnim in Rai?

Iar tatal meu, pe care eu insami l-am indemnat sa mearga la biserica, sa se gandeasca si la viata viitoare, mi-a zis ca un ateu (desi crede in Dumnezeu) : Raiul este pe pamant.

Eu, spun: Raiul e si pe pamant

Pentru fiecare din noi are o alta infatisare: zimbetul cuiva drag, mirosul prafului udat de ploaie intr-o zi calduroasa de vara, cerul instelat intr-o noapte in delta, curcubeul dupa furtuna, momentul cand ai facut un om fericit.

Pentru mine Raiul este cum l-am visat intr-o dimineata: o zi calduroasa de vara, un soare puternic care se reflecta intr-un zid alb de casa de tara, o gradina in spatele casei, un visin cu crengile indoite de fructe, flori crescute in nestire si neordonate de nimeni."

Pentru ca nu reuseste sa intre pe blog, Vera, mi-a trimis acest mesaj pe mess drept comentariu la postul meu de ieri...m-a emptionat atat de mult cand l-am citit, mai ales ca Vera nu isi exteriorizeza prea des sentimentele si am stiut ca miile de kilometri dintre noi nu pot ascunde lacrimile pe care amanadoua le-am varsat...ea scriind si eu citind...nu cred ca se poate tagadui puterea uimitoare a cuvintelor...acesta este motivul pentru care nu am transcris mesajul la comentarii...poate va transmite si voua pofta de scris...incercati...

8 comentarii:

Amalia spunea...

Pararea mea este ca aici pe pamant avem o pregustare a Raiului... Ca daca iubim tot ceea ce vedem in jurul nostru, fie ca este un rasarit sau un apus de soare, fie ca e un tarm udat de valuri, fie ca este o creasta semeata de munte, toate acestea sunt doar pregustari ale adevaratului Rai de care, sa dea Domnul, sa ne bucuram in vesnicie alaturi de El!

elena marin-alexe spunea...

Da subscriu la ce spui tu, caci omul care traieste in iz demonic, traieste de pe acum in iad.Cel ce isi armonizeaza viata cu lumini din divinitate, stie ca daca aici e atata culoare de alb, caracter de inger in drum spre casa, pai odata ajuns acolo va fi si mai sublim si mai luminos.E minunat sa-ti pregatesti de pe acumsederea in rai. Multe binecuvantari sa ai.

adriana spunea...

@Amalia...fina si observatia ta...chiar asa...ai spus foarte bine o pregustare...imi vine acum in minte, expresia ....manca-v-ar Raiul, cum frumos spunea parintele Cleopa....sa si degustam si sa fim si mancati...metaforic vorbind, ce poate fi mai frumos?!

adriana spunea...

@Elena, vad ca scriam in accelasi timp....si tu spui foarte frumos...trebuie de aici sa invatam sa traim in Rai...altfel nici daca ajungem acolo nu o sa-l recunoastem

Mihaela Petrescu spunea...

Voi chiar sinteti capabile sa traiti clipa de clipa ceea ce scrieti?

adriana spunea...

@draga Mihaela, spre regretul meu, nu,dar tare mi-as dori si cred ca raspunsul meu e valabil si pentru celelalte fete...spuneam intr-un post anterior ca....zilnic pierdem Raiul...de aici si nostalgia de a-l regasi...cad...ma ridic...

Anonim spunea...

cata dreptate ai...pentru mine era natura dar de cand o am pe Stefana...ea e RAIUL meu...si il am langa mine zi de zi[Dumnezeu sa ne ajute!]tinna

DoarATAT spunea...

Mai ales ... dacă NU ni-L facem IAD. Am primit în "dar" un Înger ... să se bucure toţi prietenii (şi Michi ... e greu abordabilă):
http://doaratat-terrafoto.blogspot.com/2009/06/ingerul.html
~