duminică, 14 iunie 2009

Supa de la ora 8.30

Vineri seara va intrebam daca merge supa dupa ceai...mergeee!....mergeee!...si sa va spun si de ce...ceaiul il servesti dimineata sau la five a clock...supa la pranz sau pe seara...dupa 8.30...sau ceaiul il savurezi dimineata, dupa ce Dumnezeu a facut toata noaptea ceai de tei iar supa, seara, cand inca se mai simte aroma ceaiului, dupa ce cativa oameni sufletisti si simpatici au invartit prin oala mare tot felul de bunatati...

La ce e buna o supa calda?!...pai sa vedem...un pojar pe la 7 ani mi-l amintesc asortat cu multa supa de pui...o raceala naravasa pe la 10 ani a fost domolita tot cu o supa de pui...sunt supe care inveselesc si cea mai mohorata masa...o supa crema de legume colorata ca o portocala (daca morcovul este majoritar) sau una verde ca o broscuta jucausa (daca m-am imprietenit cam mult cu un broccoli)...sunt supe in jurul carora se strang mai multi oameni cu idei faine, unii ca sa le prepare, altii ca sa le ofere si altii ca sa le infulece...

Cat costa o supa?...daca o faci in casa e foarte ieftina...daca esti lenes si o cumperi la plic...e buna si asta, dar te costa un pic mai mult...platesti si E-urile...daca o mananci pe strada si esti pregatit sa o cumperi cu 3 euro ai surpriza sa platesti doar 10 lei...sa cunosti oameni interesanti...sa porti o discutie cu gura plina (nu stii ce sa faci mai intai ...sa mananci ...mmm...e atat de buna supa...sau sa vorbesti pentru ca interlocutorul este o persoana foarte interesanta)...

Concluzia: astazi, duminica, 14 iunie, am mancat o supa de dovlecei excelenta...am cumparat-o de la un tiz...Adrian...de fapt nu e corect spus cumparat...am pus banii in borcan si Adrian mi-a daruit o supa...am stat la taclale placute cu Tara (am cunoscut-o mai intai citind articolele ei despre eveniment... i-am trimis un mail si m-a surprins placut ca mi-a si raspuns ), am incercat sa il perii pe Bobby (doar-doar il conving sa faca o smecherie si sa-mi dea mie LG-ul...hmmm...incoruptibil baiatul asta dar plin de umor si marketing).

La ce a fost buna supa?...ajuta copiii de la Budimex, sectia de oncologie...de data asta cam cu 10000 lei...nu e asa ca iti pare rau ca nu ai mancat-o si tu?!...se rezolva...au promis ca repeta reteta...ne vedem atunci....eu promit sa nu mananc nimic o saptamana intreaga inainte...

Daca regret ceva?!...ca nu am fost si sambata, cand a gatit Iren...simpatica fata de la Mintea de ceai...poate data viitoare...ca nu le-am intrebat pe cele doua fete care il ajutau pe Adrian, pe ce bloguri scriu...dar poate aflu si cum aflu va spun si voua...

Ca sa va convingeti ca nu v-am pacalit, am pus poze aici http://adriana-doarpoze.blogspot.com/2009/06/supa-de-la-ora-830.html
Daca vreti sa ii cunoasteti mai bine pe cei despre care am scris, ii puteti vizita pe blogurile lor cu un simplu click aici Tara, Adrian, Bobby, Iren. (ei fiind implicati direct, au scris mai mult si mai frumos decat am facut-o eu).

Niciun comentariu: