vineri, 3 iulie 2009

Bine ai venit!

Fie ca esti doar in trecere, fie ca te hotarasti sa ramai, nu ezita sa citesti despre ce este vorba...cum a luat nastere acest club...cine sunt membrii...ce obiective avem...cum poti ajuta si tu...daca te-am convins si vrei sa fii membru, lasa-mi un comentariu la acest post.

Clubul are si o camera de lectura...virtuala...poti sa citesti fragmente pe care le transcriu dintr-o carte ce imi este foarte draga...daca iti place ce citesti, pune pentru fiecare fragment, bani in pusculita...cat te lasa punga...eu postez zilnic...sunt 365 de fragmente...la sfarsitul lunii, deschide pusculita si ce ai strans, trimite la unul din cazurile propuse de club.

Nu te grabi sa iei o decizie...fie ca ramai, fie ca esti doar in trecere, acorda-mi cateva minute si citeste despre:
Camera de lectura este aici http://cartea-de-pe-blog.blogspot.com/

Mi-a mai venit o idee...avem si o terasa de unde poti privi ...http://adriana-doarpoze.blogspot.com/daca iti place ce vezi, nu uita sa pui un ban in pusculita.

Dupa cum vezi, oferta este mare...la fel cum banuiesc ca este si dorinta ta de a face o fapta buna...singura nu pot face mare lucru, dar impreuna poate reusim sa bucuram putin niste copii...iti spun un secret, dar sa nu mai spui la nimeni...asa mare cum sunt, inca mai vorbesc cu copilul care eram candva...daca si tu faci la fel, inseamna ca te-am castigat de partea noastra...fii binevenit!

2 comentarii:

Dilimache spunea...

Draga Adriana, ma bucur ca esti hotarata si ca te misti repede. Ai vazut si tu cum, de atatea ori, lucruri negative atrag un noian de intamplari fericite, precum un magnet cosmic. Asa e si cazul clubului. Nu stiu ce se va intampla pe viitor, sper insa ca, fiind vorba de oameni cu o inima, macar gandurile lor - ale noastre - sa se rasfranga asupra fericirii celor in cauza. O rugaciune face enorm, un gand frumos ajunge rapid la cei in nevoie, iar ceva material - nu mai vorbesc. O sa citesc despre fiecare caz in parte, imi pare doar rau ca voi lipsi vreo doua saptamani (cu o revenire de 2-3 zile), dar sper sa va regasesc uniti si optimisti!!!
Te imbratisez, bravo, nu te cunosc dar esti de o hotarare molipsitoare :D. Felicitari pentru idee si pt faptul ca te-ai gandit la toate! Pe curand!!!

adriana spunea...

eram si eu pe aici...sa revii cu bine...pupici