vineri, 24 iulie 2009

Caldura exagerat de mare

Pe caldura asta este inevitabil sa nu te apuce nostalgia...imi doresc din ce in ce mai mult acel buton de teleportare, doar sa apas pe el, sa gandesc destinatia si sa ajung instant acolo...astazi m-as teleporta aici (va spun imediat unde)...as sta pret de o cafea la terasa si pe urma pret de 50 de pagini, sprijinita intr-un cot, m-as bucura de aer proaspat si racoros...pe urma as cauta sa vad daca a mai ramas ceva din buchetul pe care l-am lasat acolo acum doi ani...vise...vise...nu am buton, asa ca trebuie sa-mi iau inima in dinti si sa plec sa iau contractul de parcare...sper sa nu ma topesc pe drum...voi, daca mai aveti timp dati click aici http://adriana-doarpoze.blogspot.com/2009/07/remember.html

5 comentarii:

Dilimache spunea...

Eu am ramas acolo in pozele tale cu mirosul de rasina al conului in nari si cu adierea brazilor pe oielea-nfierbantata.... unde e locul? Frumos.. tocmai ne-amintors de afara, macar mai trece cate-o pala de vant, dar eu ador caldura asta hihihi.... ferice de mine!
Te pup, drumuri scurte si cu aer conditionat iti doresc!!!

adriana spunea...

de la trei brazi (predeal) imediat in stanga hotelului sau dreapta daca esti pe sosea in drum spre hotel

Dilimache spunea...

frumos :-)

Mihaela Petrescu spunea...

Bine ca mai poti respira!Dusuri reci!

adriana spunea...

@Mihaela...reci si dese...imi vine sa ma inchid in frigider...pana pe la toamna...