vineri, 3 iulie 2009

Clubul Dardindar

Deschidem astazi portile Clubului Dardindar...coincidenta sau, initierea acestui club se datoreaza unui eveniment trist...povestea reala sau imaginara, numai Dumnezeu stie, a dalidei...la fel si blogul meu a debutat cu ocazia unui eveniment trist, real, din pacate...moartea handbalistului roman Marian Cosma...la fel ca si atunci, am simtit o mare durere...la fel ca si atunci am simtit ca trebuie sa fac ceva...atunci, am scris un indemn la rugaciune colectiva pentru familia indoliata...acum am lansat o invitatie ...de a forma un club care sa faca fapte bune.

Am primit, in scurt timp de la lansarea invitatiei si raspunsuri de la cei invitati...de la o simpla idee am ajuns la un parteneriat..incet-incet, ne punem pe treaba...pas cu pas...nu ne propunem sa schimbam lumea...doar sa ajutam dupa puterile noastre, acolo unde este nevoie.

Coincidenta sau nu, astazi am sesizat, ca primul copil pe care dorim sa-l ajutam, este din acelasi oras cu Ioana, cea care mi-a semnalat cazul dalidei...Sebastian, un baietel care trebuie sa fie operat (sa-l ajutam luna aceasta si daca nu se strang banii, mamica lui vad ca ne tine la curent cu suma stransa, continuam).

Dupa aceea sau in paralel, incercam sa ajutam doua grupuri de adulti si copii:

Copiii de la Valea Plopului din judeţul Prahova, care se află în grija parintelui Tănase; sunt copii ale căror mame au renunţat să avorteze sau copii proveniti din familii cu dificultăţi sociale mari.

Copiii de la Gogosari, judetul Giurgiu, sunt in grija parintelui Valentin.

Sunt convinsa ca daca vrem, putem!

Am revenit la acest post, pentru ca ne-am format clubul...afli totul despre noi intrand cu un click aici.

Niciun comentariu: