luni, 6 iulie 2009

Culorile ploii

Mult gri...sus pe cer...stropi mari incolori se bulucesc pe frunze verzi ...verde inca proaspat...verde inca fistichiu in forma de casute de seminte...verde puternic strans in frunze de gutui...stropi mari absorbiti de pamantul insetat...stau la fereastra...am deschis-o larg...am tras perdeaua si ascult...un fulger argintiu...urmeaza tunetul...ploaia pe frunze tropaie...nu inteleg de ce suntem avertizati cu cod galben...floarea soarelui...papadie...cand aud de cod galben imi vine mai repede sa-mi iau palaria si ochelarii de soare...un teanc de carti si sa plec in vacanta...din hol, umbrela mea verde imi face cu ochiul...verde...verde...ploua...ploua...ei si?!...galben...galben...tocmai am vazut la stiri...intre 20-21...ora Romaniei...de vara tropicala.

click aici

5 comentarii:

Mariana spunea...

Revin cu un surâs şi cu întrebare nouă: ,,Care este valoarea unui surâs, a unui zâmbet în relaţiile umane?" Te aştept cu răspunsul tău aici: http://psalmdedor.blogspot.com/2009/07/care-este-valoarea-unui-suras-unui.html Îţi doresc o zi plină de zâmbet!

Sergiu spunea...

da probabil ar trebui sa se inventeze un cod fulger sau tunet

Mariana spunea...

Adriana, te aşteaptă ,,Zâmbete" în dar pentru răspunsul tău superb, aici.
http://psalmdedor.blogspot.com/2009/07/zambete-in-dar-pentru-raspunsurile.html

adriana spunea...

@Sergiu, sa propunem...

Dilimache spunea...

Ooo ce frumos spus... bine te-am regasit, desi doar pt doua zile, incredibil dar imi era dor de furtunile din Bucuresti :D