vineri, 3 iulie 2009

Daca esti membru in club

Iti multumesc ca ai acceptat invitatia si sunt convinsa ca ne vom bucura impreuna si se vor bucura si altii de faptele noastre. Nu e oblogatoriu, dar ne va fi de folos daca:
  • iti vei incepe ziua cu o rugaciune;
  • iti vei informa si cititorii blogului, familia sau colegii despre clubul nostru; pentru blog, puteti proceda astfel: din blogul personal intrati la Personalizati...Adaugati un obiect gadget....lista de linkuri....la titlu scrieti Intra in Clubul Dardindar iar la adresa URL site nou treceti urmatorul link. si la final salvati
http://adriana-dardindar.blogspot.com/search/label/CLUBUL%20DARDINDAR
  • periodic, treci pe la club;
  • fii activ...incepe prin a citi tot ce am postat astazi in legatura cu clubul nostru.
Poti sa incepi acum: click si intra in Sala de receptie

5 comentarii:

Fluturaş spunea...

Adriana poate ar fi necesar si un banner. Cineva care se pricepe la grafica ... ar fi ssuper sa poate face

adriana spunea...

sa stii ca m-am gandit si la sta...e in lucru

ivona spunea...

Bineinteles ca te-ai gandit! Felicitari, Adriana, cred ca ai muncit si cred ca ai bucurie!Domnul sa binecuvanteze acest demers si sa-l faca rodnic!

Dilimache spunea...

Adriana, ce dragut, exact ce ai zis tu aici facusem eu cu un sfert d eora in urma :-). Intr-adevar m-am gandit si eu la un banner, dar si la un videoclip de "promovare" a celor trei cazuri alese... postat pe youtube ar avea mai multe sanse sa fie vazut decat doar pe bloguri.

adriana spunea...

http://www.youtube.com/watch?v=-XwyQ4O2-ow