vineri, 31 iulie 2009

Azi e gratis!

De la lamaile de ieri, la juice-ul de azi e cale de cateva clickuri...intai pe la desenul super racoritor facut de Dilimache, urmat apoi de o vizita la Sergiu, unde portocalele lasate nesupraveghete mi-au atras atentia...o cautare rapida prin folderele mele si gata...sunteti invitatii mei ...cum ii spuneam si lui Dili...nu va lasati derutati de data de pe poza...sucul e inca proaspat, recipientul e special....nu stiu cum se face, dar nu se goleste deloc.

PS: linkurile catre desenul lui Dili si pozele lui Sergiu, le gasiti dupa ce luati o gura de suc...ajunge la toata lumea, nu e nevoie sa va panicati...va tin eu rand aici...voi sa aduceti paiele si umbrelutele...http://adriana-doarpoze.blogspot.com/2009/07/portocalele-sunt-de-la-sergiu.html

4 comentarii:

DoarATAT spunea...

Te rog, restabileste "legatura" cu mine : DoarATAT (cel real, NU Clona mea !!!): http://corneliusrosca.blogspot.com/
"Suna" la "adresa" TE ROG !
Mi-a fost dor de TOTI, dar am nevoie de AJUTOR ... ca "sa scap de "Clona".
Stiu ca ai fost "nerabdatoare" (simtindu-mi "lipsa"), dar ... eu am fost MUT.

Dilimache spunea...

Aoleu Adriana ma fac de ras pe-acilea, da' ntentia conteaza :D Multumesc mult-mult pentru racoare si vitamina C, ar mai ales pentru companie. Masa aceea cu patru scaune pare ideala pentru savurarea sucului din recipientul fara fund, iar gestul tau pica asa la fix dupa o saptamana prafuita... Sa ai un weekend frumos!!!

adriana spunea...

@DoarATAT,m-ai facut curioasa...nu am mai fost de mult pe blogul tau, dar promit ca vin imediat ce am un pic de timp.

@Dili, ma pricep la suc?...a fost pe gustul tau?

Mihaela Petrescu spunea...

"dar din dar se face raiul"