sâmbătă, 4 iulie 2009

Sala de receptie

E ceva ce nu stii despre Clubul Dardindar?...zilnic acest post iti va fi ghid. Dupa ce faci un tur, poate iti doresti sa fii membru si tu...un simplu click pe fiecare rand de mai jos si afli tot ce iti doresti despre noi.
Picatura cu picatura se face oceanul...pas cu pas ajungi la destinatie...cuvant langa cuvant se ajunge la carte...om langa om....pentru ca singura nu pot face mare lucru, dar impreuna poate reusim sa bucuram putin niste copii...iti spun un secret, dar sa nu mai spui la nimeni...asa mare cum sunt, inca mai vorbesc cu copilul care eram candva...daca si tu faci la fel, inseamna ca te-am castigat de partea noastra...fii binevenit in club!

3 comentarii:

Dana spunea...

Am plasat un banner provizoriu pe blogul meu, pentru clubul dar din dar, cu link catre sala de receptie. Cand vom gasi altul il voi schimba...eu mai caut.

adriana spunea...

e frumos, simbolic si sugestiv...de unde l-ai luat?...sa nu se supere cineva ca il folosim...daca crezi ca nu e nici o problema eu sunt de acord sa ramana acesta...astept sa-mi trimiti html-ul sa scriu un post special

Dana spunea...

Draga Adriana, eu am cautat imagini pe google images. Am gasit poza aici, fara sa fiu atenta la tematica site-ului unde am gasit-o.

http://www.journalsoftheheart.com/2009/02/04/new-mercies-every-moment-has-a-morning-his-mercies-are-new-every-morning-how-to-receive-mercy/