joi, 30 iulie 2009

Green Tea cu aroma de lamaie

Ziua buna se cunoaste de dimineata...eu, daca imi incep diminetile frumos, o tin asa toata ziua...m-am trezit de la 5.30 si pana acum, fiecare ceas a fost placut...vreau sa va povestesc insa despre ultima jumatate de ora...cam de pe la 10.15 citesc ce mai scriu vecinii de blog...citind, imi spuneam...numai mintea de ceai poate sa scrie asa ceva....un text tocmai bun de citit si memorat chiar, pentru zilele toride...zile in care e musai sa ai la indemana un evantai...m-am hotarat...imi fac un evantai din textul ei...stiti...sunt niste evantaie (chinezesti, cu siguranta) din care atunci cand sunt falfaite, valuri, valuri de parfum te inconjoara...ma si vad cum imi fac vant cu evantaiul meu si arome lemonarde ma vor invalui...asta mai inseamna si ca Iren va fi in gandul meu ori de cate ori va fi nevoie de aer proaspat...cum Lemonezia e destul de aproape, cred ca ne vom ciocni din cand in cand la taraba cu cercei...

PS. Daca aveti talent la desen poate va inspira textul scris de mintea de ceai...eu regret ca nu ma pricep la culori de pus pe hartie....daca nu regretati ca nu aveti talent la desen, cu siguranta veti regreta ca nu aveti in frigider cateva lamai verzi...nici eu nu am, dar imediat ce termin de scris, plec sa-mi cumpar...si imi fac si un evantai ...dar mai tarziu...trebuie sa cumpar hartie verde, nu am imprimanta...dar ma voi descurca si pentru ca tocmai am primit de curand un Green Tea, eau parfumee vaporisateur, cum e gata evantaiul cum il si inmiresmez...pe urma, astept ziua de maine, cand de la 7 la 8 ma plimb...pas alert pentru ca vreau sa pierd pe drum ceva...niscaiva kilograme...pe drumul de intoarcere, am descoperit un parc in spatele unor blocuri...sunt si doua balansoare in parc...mai mari ... de fapt doua cauciucuri, bine ancorate...ma urc... imi iau avant si-mi fac vant cu evantaiul...cum ajung acasa, scot limonada verde de la frigider, un pai portocaliu din punga si plec in vacanta...cum, unde?!...acolo unde curge limonada la robinet.

Daca ieri, sursa de inspiratie a fost echipa de soc ce se pregatea sa ne devasteze gradina din spatele blocului, azi sursa mea de inspiratie a fost Iren...frumusica turista lemonarda...

6 comentarii:

Dilimache spunea...

Doamne, Lemonezia................... ca un sprit de flori proaspat-acrisoare intr-o zi torida de vara, ca un dus de picaturi disparate de racoare sub soarele arzator, ca o sageata cu pulbere de lamaie verde intr-un suflet trist.. mai Adriana, si mi-ai facut si o pofta tu si Irene.................................................................

adriana spunea...

mie imi spui de pofta?...acum intelegi de ce am scris postul asta...pofta vine citind...

Dilimache spunea...

ia uite un sfert de lamaie (ca sa mearga mai repede poti da pe viteza 4 sau muta cursorul spre sfarsit :D):
http://www.desenatori.ro/desen-1048232.htm

adriana spunea...

@Dili...tu chiar ai talent...sau e vreo smecherie pe acolo care te face imediat un mic Picasso?!..e racoritor desenul si aromat...dar parca nu a lamaie imi miroase ci a portocala...pupici si juice fresh nelimitat

Dilimache spunea...

Haha merci dar n-am mai talent cu mouse-ul, ia sa incerci si tu sa desenezi pe-acolo sa vezi ce te molipsesti :D Da, si eu am vazut ca seamana cu o portolamaie, data viitoare o sa iasa mai galbioara hahaha

adriana spunea...

lasa ca afost bine si asa....cu ce am luat de la tine ...cu ce am gasit si pe la sergiu, a iesit un suc la halba...esti invitata mea...vezi pe blogul meu cu poze...nu mai pun link...esti fata desteapta...pupici...poti sa bei cu incredere...e inca proaspat...sa nu te lasi pacalita de data de pe poza...