vineri, 3 iulie 2009

Membrii clubului

Pana acum, clubul unchilor, matusilor, verilor si verisoarelor adoptive are urmatorii membrii:

Cosmyna, mmary, Dilimache, Fluturaş, treangelsmother, Mariana, ivona, Dana, MONICA DANIELA, Marilena, klaula, Lifer, adriana ...daca vrei sa ne cunosti, ne poti citi pe blogurile noastre...un simplu click pe fiecare nume si ne descoperi...

Vad ca ne-am strans 12 matusi si 1 verisoara. Esti binevenit si tu!

New entry: Gabi (2*mami); gabriela, Ioana, darry.anna, miki;

10 comentarii:

Lifer spunea...

Ma bucur nespus ca sunt si eu in clubul vostru, ca versisoara.
Doamne ajuta! Sa ne picure Domnul iubire in inima sa-i ajutam si pe ceilalti cat putem noi de bine.

adriana spunea...

stiam ca accepti...de asta nici nu am asteptat raspunsul tau...multumesc

Dilimache spunea...

Acum ca a avut loc ceremonia de "inmatusire", ma simt cu adevara responsabila si sper sa nu dezamagesc. Ajutand material (mai rarut ca suntem bugetari si e dezastru) sau sprijinind moral un suflet bun in nevoie (aici avem resurse serioase zic eu :D), sper s ajungem sa adormim seara cu un zambet larg pe chip si-n suflet, multumiti ca am sters un fir de tristete de pe chipul cuiva. Doamne-ajuta!!!
Adriana, nu ezita sa ma contactezi oricand crezi ca este cazul... te pup!!! Si felicitari!

Ioana spunea...

m-am trezit cam tarziu , dar vreau si eu in club :D Sper sa fiu de folos

adriana spunea...

@Ioana, esti binevenita...te trec la lista imediat

darry.anna spunea...

Intru si eu in club.Initiativa ta,Adriana ,este frumoasa.Sunt atea oameni care au nevoie de ajutor de incurajare.

mmary spunea...

Buna dimineata Adriana...desi am mai fost de cateva ori pe aici ,inca nu am lasat un comentariu...te felicit pentru modul in care ai "aranjat" clubul , si iti multumesc ca m-ai inscris...esti o matusa minunata...Dumnezeu sa reverse Divina Sa Indurarea pentru nepoteii nostri...in postarea de pe blogul meu ,de azi,vei gasi o rugaciune care are efecte miraculoase..incearca sa o rostesti cu credinta si vei vedea in mod palpabil efectele ei...eu deja am inceput sa ma rog pentru nepoteii nostri...Dumnezeu sa te binecuvanteze...

Gabi(2*mami) spunea...

@Adriana-as dori sa apara altceva in loc de Bogda-Andrei(el e copilasul meu"cu mot").Mai corect ar fi Gabi(2*mama)multumesc

Gabi(2*mami) spunea...

Ups ...acum am vazut link-ul de sub Bogdan-Andrei duce la" miki" nu la "Si ingerii au nevoie de ajutor"

adriana spunea...

corectez imediat