joi, 23 iulie 2009

Nobine, felicitari!

Atunci cand copiii cresc inconjurati de dragostea parintilor devin adulti buni. De fapt vroiam sa va spun ca urmaresc de ceva timp un blog scris de un tatic din Cluj...tatic de Matei pana acum cateva zile, cand a devenit tatic de Matei si David...daca rasfoiesti blogul taticului M&D, este imposibil sa nu te molipsesti de buna dispozitie si in plus afli tot felul de trucuri pentru a rezolva cu succes orice problema legata de copii...cititi strategia prin care il face pe Matei sa nu se simta exclus...

PS. Fetelor din club, m-am gandit sa-l felicitam in cor...pe rand, bineinteles...Dilimache si cu mine am fost in vizita pe la ei, aici.

5 comentarii:

Dana spunea...

Buna idee! Adriana tu esti ardeleanca? Eu da. Parca stai in Bucuresti..?Sau nu?

Dilimache spunea...

Heeeei, felicitari tati si de aici! Sa fiti toti 4 sanatosi si sa aveti mereu grija unul de altul! Iar David sa fie cuminte si smecheras ca fratiorul Matei!!!

Adriana, frumoasa initiativa :D!

adriana spunea...

@Dana...pe jumatate, mama era de pe langa Blaj si am un neam mare la Sibiu iar soacra mea e si ea de pe langa Cluj
...in Bucuresti dar l-as da pentru un oras mic din Ardeal

@Dili...asa tatic merita sa fie cunoscut de tot ...blogul...bravo lor (e clar ca si Catrinel e o fata de nota 10)

Nobine spunea...

Adriana, iti multumesc frumos pentru initiativa de pe blogul tau. Este foarte flatant sa fii apreciat de un grup de femei-mamici. Iti multumesc si tie si lui Dilimache pentru implicarea voastra pe blogul meu. In majoritatea cazurilor comentariile voastre completeaza perfect ideea pe care o subliniez in articol.

adriana spunea...

@Nobine...placerea este de partea mea ...si bucuria sa vad ca exista parinti care isi dau tot interesul sa creasca persoane nu tipi...micutii de acum vor avea grija de noi mai tarziu...sper sa fie cat mai multi bine crescuti, ca altfel nu prea cred ca vom avea batraneti linistite