vineri, 17 iulie 2009

Poti pastra un secret?

Nu mai stiu unde am auzit expresia: "secretele noastre in urechile voastre"...m-a amuzat teribil...daca urechiusele sunt feminine nu prea raman secretele acolo...daca vreti ca un secret sa ramana secret, procedati ca mine...

Cine ghiceste secretul, primeste un premiu...incercati?!...raspunsul il puteti lasa la acest post sau la fotografie, unde veti vedea cum trebuie procedat cu un secret http://adriana-doarpoze.blogspot.com/2009/07/vrei-sa-ti-spun-un-secret.html

2 comentarii:

darry.anna spunea...

Daca-mi spui nu mai este un secret.Si daca este secret de ce sa mi-l spui.Ceea ce consideram a fi un secret nu e nevoie sa fie transmis mai departe.
Week-end placut iti doresc Adriana.

Pr. Diacon Cazacu Gheorghe spunea...

Toti cei care si-au pus nadejdea în Dumnezeu vor afla odihna în Dumnezeu în orice loc, pentru ca harul Domnului bucura sufletul lor.

Dar daca cineva pierde harul, atunci îl cauta din nou prin pocainta, iar Domnul i-l va da din nou. El ne iubeste mult. El spune în Evanghelie: "Ma duc la tatal Meu si Tatal vostru, si la Dumnezeul Meu si Dumnezeul vostru".

Vedeti cât de mult ne iubeste pe noi. Cuvintele acestea sînt pline de mila si de iubire. Vom cugeta zi si noapte cum ne iubeste Domnul pe noi, pacatosii, si cum ne cheama la El: "Veniti la Mine, toti cei osteniti si împovarati, si veti afla odihna sufletelor voastre". Si odihna în Dumnezeu aceasta înseamna: sa uitam tot ce este pe pamânt pentru ca sufletul sa nu uite Iubirea.

Pr. Diacon Cazacu Gheorghe.
http://www.youtube.com/watch?v=ML2YzhJsSGY
Doamne Ajuta! Amin !