vineri, 3 iulie 2009

Recompense

Incepand cu luna august, in fiecare luna, in perioada 01-10 astept un semn ca ai facut o donatie catre cei propusi de club: o fotocopie dupa documentul de plata postata pe blog la tine sau trimisa la adriana.dardindar@gmail.com (dar neaparat sa ma anunti si aici la comentarii sa vin si eu pe blogul tau sa vad, sau sa urmaresc mailul).

Prin tragere la sorti, un castigator va primi din partea mea un dar...nu virtual...simbolic (adica nu foarte scump) dar folositor si frumos (vin in vizita pe blogul tau si vad ce te preocupa).

Ce zici, intri in club?

2 comentarii:

Marilena spunea...

Eu nu cred ca este o idee buna... Plata milosteniei trebuie sa fie la Dumnezeu, nu la oameni. Cine asteapta plata sau recompensa de la oameni, cu ea va ramane. Stii tu la ce ma refer. Prin urmare, te rog de pe acum sa ma ierti ca voi lasa in anonimat ajutorul pe care il voi oferi, pur si simplu nu pot vorbi despre asta. Nici stanga mea nu va sti ce va face dreapta... Te pup!

adriana spunea...

@Marilena, sunt perfect de acord cu tine dar in acelai timp vreau si sa incurajez fapta buna...blogul meu se numeste dardindar...si eu m-am gandit mult pana m-am hotarta sa vorbesc despre faptele mele...am zis ca nu vreau sa ma mandresc, doar ca sunt bucuroasa ca m-a ajutat Dumnezeu sa le duc la bun sfarsit...din pacate multi dintre noi ne urnim sa facem ceva doar daca vedem ca mai face si altul...si aici ma includ chiar si pe mine...pupici