vineri, 10 iulie 2009

Tu ce vrei sa mananci?

Daca esti dintre cei care gatesc, sunt sigura ca ma vei intelege...daca doar mananci dar nu le ai cu gatitul, nu o sa intelegi de ce scriu acest post dar cel putin raspunde-mi la intrebare.

Sunt zile in care inspiratia la bucatarie refuza sa apara...cand deschizi/inchizi frigiderul de cateva ori intr-o ora si nu ai nici cea mai mica idee cum sa combini ceea ce gasesti acolo...incepi sa intrebi in stanga si in dreapta prin casa, doar-doar iti raspunde cineva...te astepti sa primesti un raspuns rupt parca din meniul unui restaurant sofisticat...in loc de acesta primesti un raspuns simplu dar care nu rezolva deloc dilema...Ce vrei tu...

Si azi e una din zilele acelea...dar am hotarat...decat sa ma mai uit nedumerita in frigider, mai bine las blogul deschis...mai plec, mai vin si poate se gaseste un suflet bun care sa ma inspire...in felul acesta cred si sper sa strang idei pentru toata saptamana...

Daca nu esti inspirat sa-mi raspunzi la intrebare, reformulez...Tu ce ai mancat azi?...pana la ora asta banuiesc ca ai mancat ceva...

7 comentarii:

Anne spunea...

Uite eu voi face piept de pui cu cascaval (dupa reteta de mai jos), iar langa el niste cartofiori

http://edithfrincu.blogspot.com/2008/06/piept-de-pui-cu-cascaval.html

Ana spunea...

eu am facut salata taboulehh o voi posta in seara asta pe blog este si foarte buna si de post

Amalia spunea...

Azi am avut ciorba de cartofi cu leustean si mancarica de dovlecei in care am aruncat si o mana de orez. Aseara am primit niste bureti de roua si am pregatit o ciulama delicioasa. Am servit-o cu pulpe de pui la tigaie si mamaliguta.
Pe maine meniul va consta in: ficatei pane (pentru noi) si cotlet de porc la tava (pentru copii, lor nu le place ficatul) langa piure de cartofi si/sau salata de rosii, ceapa, ardei si castraveti. Voi face si o ciorbita de perisoare. Pentru desert ma mai gandesc. Sper sa ai inspiratie cu atatea variante...

Dilimache spunea...

hahaha, stiiiiiiiu senzatia, tot intrebi ce vrea lumea sa pape si nimeni nimic... si atunci incerci sa storci de prin vreun ungher al mintii vreo noua combinatie de cartofi, orez, legume, eventual carne daca ai si mai e si dezghetata - si constati ca le-ai cam epuizat.
Noi am ramas la ardeii umpluti de ieri, maine as face ceva la cuptor, si culmea e ca ma gandeam la ceva asemanator retetei lui Anne, in loc de piept sa pun pulpe, fiindca am mai facut si i-a placut si fetitei... parca atunci am pus si smantana si cartofi, dar acum e prea cald si mi s-ar parea ca iese prea gras.
Si neaparat o ciorbita de rosii cu gust pregnant d eleustean si pe care sa o pot manca si rece...

Sorin M. spunea...

Mulţumesc, mulţumesc, mulţumesc....

Anne spunea...

Ce bine zici Dilimache, cred ca o sa fac si eu. Multumesc pentru idee si spor la treaba

adriana spunea...

multumesc pentru idei...stiam ca ma pot baza pe voi...spor la treaba si si pofta buna tuturor