marți, 18 august 2009

4 Anunturi

  • Tot vreau sa va spun ceva si uit mereu...am scos verificarea cuvintelor de la comentarii, asa ca acum nu mai pierdeti din timp, tastand caracterele cerute, asadar va astept sa conversam pe subiect sau pe langa subiect.
  • Maine, Alexandra va fi operata; operatia va incepe in intervalul 10-12; poate reusim si noi sa fim cu sufletul alaturi de ea, pomenind-o in rugaciunile noastre. Doamne, ajuta! Sursa aici.
  • Printre subiectele triste si delicate se afla si cel in care un cuplu se destrama, mai ales daca exista si copii in familie. Sa ne oprim un pic la rugaciune pentru Alin Augustin si Marina Cristina care dupa 5 ani de casatorie sunt pe cale sa divorteze. Sursa aici .
  • Va rog sa ajutati Parohia Sfantul Fanurie din Campulung Muscel. Detalii aici.

5 comentarii:

Dilimache spunea...

Of Doamne, s-o ajute Domnul pe Alexandra maine, e o operatie sensibla si trebuie sa reuseasca!

Iar Alin si Marina... of, cum baietelul lor e de o varsta cu fetita mea, nu-mi pot imagina ce trebuie sa fie in sufletul lui. Copiii sunt foarte perspicace si pot suferi in tacere traume mai mari decat am putea banui noi. Sa-i dea Dumnezeu minte si suflet cald taticului in timp util, astfel incat sa ramana cu simt de raspundere si dragoste pe calea pe care singur a ales-o.

Doamne-ajuta pe toti cei in nevoie!!!

adriana spunea...

Maria, noapte buna!

Amalia spunea...

Ma voi ruga si eu pentru Alexandra si pentru Alin si Mariana. Si parintii mei au divortat cand aveam 9 ani si acest fapt mi-a marcat copilaria. Nu e usor... Domnul sa fie milostiv cu ei! Doamne ajuta!

Sergiu spunea...

Zic si eu o rugaciune, iar la biserica din Campulung am facut deja o donatie.
O zi insorita.

adriana spunea...

@daca ne rugam cu tot sufletul,ne vor fi auzite rugaciunile...DOAMNE AJUTA!