duminică, 30 august 2009

ALEXANDRELE

Nepoata mea: sufletista, frumoasa, desteapta, harnica, supla..nu vreau sa o marit...a fost o super miresica acum doi ani...nu imi lasa comentarii pe blog, dar atunci cand am rugat-o sa fie matusica de ocazie, nu m-a refuzat.

Mamica lui Stefanel: CURAJOASA... un copil curajos, cu siguranta are o mamica buna si curajoasa...fac o pauza, pentru ca am uitat sa o sun, sa-i spun "La multi ani! "(astazi este Sfantul Alexandru)...am vorbit cu ea...alerga pe hol dupa Stefanel...s-a bucurat de telefon...0727.205.695...poate o suni si tu?...http://isabellelorelai.wordpress.com/2009/08/19/stelutele-de-mare-stefanel-si-sufletul-de-hartie/

Alexandra, matusica si ea, sotia lui Bogdan...Bogdan care face fotografii frumoase (imediat va scriu si unde sa intrati ...veti avea o surpriza!)...suflete bune, amandoi...http://isabellelorelai.wordpress.com/2009/08/29/stelutele-de-mare-sesiune-foto/

Alexandra...ochi mari caprui (sau negri)...CURAJOASA si ea...proaspat operata...operatie reusita...au fost auzite rugaciunile noastre... Slava Domnului! http://dansantimbreanu.wordpress.com/alexandra-bucur-povestea-ei/

Tuturor Alexandrelor: La multi ani!

PS: Am promis in postarea anterioara ca va spun ce am castigat ieri...nu am uitat...dar e mai mult de scris si inca nu am terminat...in plus, o astept si pe nepoata mea sa ne bucuram impreuna de ziua ei...pot sa ii spun si din partea voastra "La multi ani "?!

5 comentarii:

Simona spunea...

La multi ani ! dragele mele

Anonim spunea...

si eu ii spun cu drag la multi ani , adevarat, frumoasa , harnica si desteapa ,nepoata ta, Alexandra. Sa traiasca si sa fie fericita pana la adanci batranete.Tanti Ana. HIhi cum le zicea papache ei si Luanei, aha ,mi-am adus aminte cele doua -bebeluse-

Anonim spunea...

si eu ii spun cu drag la multi ani , adevarat, frumoasa , carnica si desteapa nepoata ta Alexandra. sa traiasca si sa fie fericita pana la adanci batranete.Tanti Ana. HIhi cum le zicea papache ei si Luanei, aha mi-am adus aminte cele doua -bebeluse-

Alexandra spunea...

Sa ne ajute Dumnezeu la toate sa fim demne de numele de sfant pe care il purtam! Raman mereu o bebelusa, cu veselia-n suflet si tineretea-n cuget. Cu drag, Alexandra - nepoata :)

adriana spunea...

@TANTI ANA

CE MEMORIE BUNA AI!

@DRAGA NEPOATA,

ACUM MI-AM DAT SEAMA CA ESTI SI INTELEAPTA