joi, 20 august 2009

Buna, Stefanel...sunt Adriana si vreau sa te cunosc!

"În cele 3 zile de citostatice şi de hidratare, Ştefănel are nevoie de cel puţin 36 de pamperşi. Pe săptămână foloseşte cam 80. Numărul 5, 1 leu şi 30 de bani bucata"

L-am intalnit ieri pe Stefanel, pe site-ul Isabelei...un copil printre multimea de copii cu probleme...un copil cu un tatic speriat de realitate si o mamica ce trebuie sa razbeasca singura.

Bine ca exista un cuvant, solidaritate, ce leaga oameni care au inimi mari...din putinul nostru se formeaza un pic mai mult care ajuta. E nevoie de laptic, un laptic mai smecher cu vitamine, de scutece multe, mancare pentru mamica baietelului, bani pentru diverse lucruri necesare atunci cand esti departe de casa, in spital.

Pe 25 august, Stefanel vine din nou la Budimex...pe 26, de ziua mea, imi fac un cadou...ma duc sa intalnesc un baietel curajos de la care sunt convinsa ca am ceva de invatat.

Pana atunci, Isabela face lista de cumparaturi...solidaritatea ne-a adunat in jurul lui Stefanel pe mai multi.

4 comentarii:

Dilimache spunea...

Sa-i dea Dumnezeu zile frumoase acestui copil care merita tot ce e mai dulce in viata sa de ingeras scump...
PS: i-am pus un mic banner langa cel al Sf Fanurie, cine stie cine mai vede...

adriana spunea...

vreau bannerul

Dilimache spunea...

trimis :D

adriana spunea...

primit...thanks