joi, 13 august 2009

Daca vrei sa ajuti

Pentru cei care doresc sa ajute la ridicarea bisericii de la Campulung Muscel ce are ca ocrotitor pe Sfantul Mucenic FANURIE, prin instiintarea cunoscutilor, am pregatit cele necesare aici:

http://adriana-dardindar.blogspot.com/2009/08/sfantul-mucenic-fanurie-grabnic.html


http://adriana-dardindar.blogspot.com/2009/08/solidaritate-intre-crestini_12.html

PREOTUL PAROH IONUT POPESCU POATE FI CONTACTAT LA NR. DE TF: 0728-945-658

Daca aveti si alta posibilitate de a ajuta:

  • DONEAZA IN CONTUL BRD SUCURSALA GRUI COD IBAN RO 21BRDE030SV78576230300 PAROHIA SFANTUL MUCENIC FANURIE;
  • DONEAZA FOLOSIND UN MANDAT POSTAL TRIMIS LA ADRESA: PREOT POPESCU IONUT, STRADA GRUIULUI NR.67, BLOC P12, SCARA A, APARTAMENT 11, LOCALITATEA CAMPULUNG MUSCEL JUDETUL ARGES;
  • DONEAZA MATERIALE DE CONSTRUCTIE;
  • PROMOVEAZA ACEST MESAJ PE BLOGUL TAU SAU PE ORICE ALTA CALE
  • DACA VREI SA AFISEZI PE BLOGUL TAU BANNERUL CU SFANTUL MUCENIC FANURIE, TE ROG SA-MI TRIMITI UN EMAIL LA adriana.dardindar@gmail.com PENTRU A-TI TRIMITE HTML-UL.
  • ROAGA-TE CATEVA MINUTE ZILNIC, LA ORA 22.00, INCLUZAND SI ACATISTUL SFANTULUI MARE MUCENIC FANURIE.
  • PARTICIPA IN DATA DE 27 AUGUST 2009 (DE ZIUA SFANTULUI) LA HRAMUL BISERICII DIN CAMPULUNG MUSCEL.
Doamne, ajuta!

4 comentarii:

Sergiu spunea...

Un cadou pentru tine, si nu este un troian sau blog de aur.

O zi frumoasa,
Sergiu

adriana spunea...

Draga Sergiu,

vreau sa iti spun mai mult decat multumesc...daca am pufit in ras cand am vazut ce mesaj mi-ai lasat si m-am gandit ca sigur imi dai premiul cu blogul, dar ai vazut pe undeva comentul meu referitor la acest premiu (Ca astept sa primesc 100 si pe urma postez), cand am venit sa il iau de aici, mi s-a taiat rasuflarea...pentru ca astazi:

-acum 5 minute am terminat de citit Acatistul ADORMIRII MAICII DOMNULUI (l-am citit unchiului si matusii mele)
-vinerea este ziua in care m-am nascut
-astazi se implinesc 24 de ani de cand MAICA DOMNULUI mi-a intermediat intalnirea cu jumatatea mea

Eu, care de obicei sunt o plangacioase la evenimente cu mari emotii, sunt coplesita in acest moment de atat bucurie, incat imi vine sa topai...

Ma simt onorata sa primesc asa cuvinte frumoase, mai ales ca vin din partea unui om tanar, cu suflet frumos (stii ca sunt cu ochii pe Fotoplaza), cu simt al umorului si nu in ultimul rand un om, banuiesc, cu capul in nori, dar cu picioarele pe pamant (ca orice finantist).

Fie ca Maica Domnului sa va tina si pe voi uniti intr-o frumoasa casnicie, acoperindu-va mereu, atunci cand aveti nevoie, cu marea Sa dragioste.

Cu mare, drag
Adriana

Not Beautiful Enough spunea...

Buna!
Am descoperit blogul tau de la Serginui. O sa te urmaresc.
Esti din Campulung??

adriana spunea...

BINE AI VENIT IN VIZITA....nu sunt din Campulung...te astept si alta data pe aici...numai bine