miercuri, 5 august 2009

E cutremur sau mi se pare?

Cu castile pe urechi si pierduta in frumusetea naturii simt ca ma legan...nu cred ca este efectul muzicii sau al peisajului...dupa cum nu reusesc sa sun pe nimeni, liniile fiind ocupate, cred ca tocmai a fost unul mic dar destul de puternic, dupa cum s-a simtit la mine.

Up date: chiar a fost ...m-am reintors la Dilimache si am aflat ceea ce stiam, ca deee... doar am simtit:

"Un cutremur s-a inregistrat miercuri in Marea Neagra, resimtindu-se si in Bucuresti, la ora 10,49. Cutremurul a avut 5,1 grade pe scara Richter si a avut loc in Marea Neagra, la zece km adancime, a declarat, pentru HotNews, Gheorghe Marmureanu, directorul Institutului pentru Fizica Pamintului."

Daca tot v-am dat asa veste, sa va spun si ce gasiti azi pe blogurile meu:

http://adriana-dardindar.blogspot.com/2009/08/am-fost-odata-grasa.html

http://adriana-dardindar.blogspot.com/2009/08/libertatea-de-crede.html

http://adriana-dardindar.blogspot.com/2009/08/mandria-de-nu-asculta.html

http://adriana-doarpoze.blogspot.com/2009/08/in-timp-ce-pamantul-se-cutremura.html
asta ascultam cand a debutat cutremurul ...cu biblioteca in spate....cu castile pe urechi...nu m-am gandit ca rafturile pot cadea ...am dat click pe blogul meu si simultan cu cutremurul am scris....in timp ce scraim intrebarea din titlu, ma gandeam ca monitorul se misca doar pentru ca m-am sprijinit cam tare cu coatele pe birou....cred ca as fi fost un bun corespondent de razboi (Doamne, fereste!)... sau sunt doar cam nesimtita?!...cred ca am fost mai mult convinsa ca mi se pare decat ca e....altfel, instinctul de supravietuire m-ar fi aruncat de pe scaun.

sursa videoclipului aici, tot la Dilimache

3 comentarii:

Valentin Duran spunea...

Dupa vizionarea clipului de la Dilimache, as fi zis ca ma aflu in Muntii Apuseni.

Dilimache spunea...

"bun corespondent de razboi", sa mor de ras nu alta, bravo domnule, hahaha....
Eu daca nu ma suna lumea nu stiam nici in clipa asta...

adriana spunea...

@Vali, ma bucur ca ti-am transmis o strae de vacanta in munti

@@Dili, ce bine de tine...o spaima in minus...mai multi neuroni salvati