joi, 20 august 2009

Intalnire de gradul trei

Ieri s-au intalnit trei bloguri...sau trei doamne scriitorese pe bloguri...pentru ca le am pe toate trei la inima, atat doamnele cat si blogurile, mi-ar fi placut sa fiu si eu la intalnire...si sa pun titlul "Intalnire de gradul patru" (sa nu credeti ca e vorba despre film).

Cu ocazia aceasta, mi-am amintit ca i-am promis uneia dintre ele ca ii dau o carte... celelalte doua doamne au primit cartile acum cateva luni.

Azi le-am vizitat pe toate trei...acum cateva zile, cand am aflat ca urmeaza sa se intalneasca, am rugat-o pe Irina, sa le transmita pupici si din partea mea, Marianei si Iulianei. Sunt tare curioasa daca si-a amintit. Voi ce credeti?

Un comentariu:

Mariana spunea...

Doamne, Adriana, ce surpriza frumoasa ne faci tu noua! Multumim muuuuult de tot!

Si acum eu tac mâlc :)