sâmbătă, 29 august 2009

Jurnal de voluntar

In mod normal, nu as dori sa vorbesc despre ceea ce fac pentru altii; ar trebui sa fac pur si simplu si sa respect indemnul "sa nu stie stanga, ce face dreapta"...am totusi cateva motive pentru care scriu si vorbesc despre ceea ce fac: sa ii incurajez si pe altii sa faca la fel, sa arat ca nu este chiar asa greu precum pare la prima vedere si nu in ultimul rand sa va rog...si nu as avea cum sa va rog, daca nu v-as spune despre ce este vorba.

Lasand la o parte grijile personale, pe cat este posibil si incercand sa porti o mica farama si din povara altuia, reusesti sa scapi de cea mai mare cauza a stresului: egoismul.

Azi a fost a doua zi de vizite la Budimex: cu putina atentie la cumparaturi, vineri seara, am observat ca erau reduceri exact la produsele pe care le solicita Isabela pentru copii: scutece, servetele umede si sampon...lista mea de cumparaturi continea si servetele umede (cumpar 20 de pachete pe luna) asa ca in loc sa iau marca pe care o cumpar de obicei, le-am cumparat pe cele care erau la promotie (reducerea era de 50% fata de cele pe care le iau de obicei)...cu aceeiasi bani cu care as fi cumparat 20 am luat 30 plus 4 flacoane cu sampon pentru copii (oferta 3+1)...pentru ca am vazut si o oferta buna la scutece, am cumparat si un pachet cu 62 bucati (m-am gandit ca daca eram fumatoare, tigarile pe o saptamana m-ar fi costat mai mult decat acest pachet)...in felul acesta, am reusit sa nu ma duc nici azi la copilasi cu mana goala.

Astazi, pentru ca am facut gratar de pui, am taiat feliile un pic mai subtiri decat de obicei...au iesit mai multe si i-am dus si Alexandrei (mamica lui Stefanel)...doi dovlecei, doi morcovi, o ceapa si o telina, fierte si pasate ...rezultatul: supa pentru Stefanel si pentru inca un copilas ....bucatelele mai fragede, care raman atunci cand transezi pieptul de pui...fierte au fost tocmai bune de papat (tot Stefanel)...imi place iaurtul...am gasit si iaurt la oferta...practic, cu aceeasi bani ca saptamana trecuta am reusit sa fac si o fapta buna...ce am pierdut?!....cred ca 15 minute de studiat preturile...ce am castigat?!...2 ore in compania unor copii curajosi si a mamicilor lor...si inca ceva...dar scriu in postul urmator...

...am uitat sa va spun...azi la sala de joaca a fost party... Calin, a implinit 9 ani...am ajuns la spartul targului, dar tot m-am procopsit cu un desen pe mana...mi l-a facut Narcisa Maria si o sa vi-l arat cand primesc pozele...asadar, fiti cu ochii pe blogul http://ai-suflet-bun.blogspot.com/

7 comentarii:

Simona spunea...

Mi-as dori sa fiu si eu voluntar :)
Te felicit pentru tot ce faci !

adriana spunea...

Simona, draga mea, intra pe blogul ai suflet bun...pana acum am scris despre cativa copii...vezi si tu pe care vrei sa il ajuti...lasa un comentariu la articolul pe care l-am scris despre copilasul respectiv si trimite-mi un mail la adriana.dardindar@gmail.com pentru a stabili detaliile

chiar te rog sa fii matusica pentru unul dintre ei...multumesc...si sa-ti spun un secret...cand esti bolnav si in spital si un pachet cu bisacuiti e binevenit

Simona spunea...

Cred ca sunt matusa lui Stefanel, Fabian si Andreea. Pe ei ii stiam de la Isabela si le-am trimis jucarii si cateva lucrusoare tot prin intermediul ei :) saptamana aceasta.

Din pacate cunosc cum decurge viata unui copil internat la o sectie de oncopediatrie. Nepotica mea Ancuta, de doar doi anisori si 9 luni, a fost internata la Cluj la ocncopediatrie dupa ce a fost diagnosticata cu leucemie limfoblastica acuta.
Ancuta nu mai este acum printre noi...

Lifer spunea...

Dumnezeu sa te binecuvanteze! Aduci bucurie in inimile celor impovarati. Iti multumesc ca de fiecare data cand citesc ceva pe blogul tau...ma faci sa nu deznadajduiesc ca mai sunt oameni buni pe pamant.

adriana spunea...

@SIMONA...PAI ASTA INSEAMNA CA SUNTEM SURORI SAU CUMNATE...CE PREFERI?

adriana spunea...

NEPOTICA TA SIGUR A ACUM UN INGERAS CE STA CU OCHII PE NOI...DUMNEZEU SA O ODIHNEASCA!

adriana spunea...

@LIFER... sa stii ca in primul rand imi aduc bucurie mie...ca eu vad prima postarile...pupici...dar din dar ...ma intelegi...