duminică, 16 august 2009

MESAJ DE LA ALEXANDRA

"Dragii mei,

Am un anunt important de facut: AM STRANS BANII NECESARI PT OPERATIE. Asa ca acum nu mai trebuie decat sa ma urc in avion si sa merg acolo unde un doctor exceptional ma va face bine pentru ca mai apoi sa va pot vedea pe toti din nou, sa va pot privi in ochi si sa va spun MULTUMESC!!! V-am auzit gandurile bune si o sa le iau cu mine see you!Inca ceva, operatia va fi probabil pe 19 AUG. Pe 18 aug este internarea, imi vor face analize, Rmn, etc, iar a doua zi ….Operatia. Nu stiu sigur, dar asa mi-au spus azi la telefon. Tinem aproape pentru alte stiri "

sursa aici

Sa ne rugam pentru reusita operatiei. Doamne, ajuta!

2 comentarii:

Dilimache spunea...

Vai ce bine, ma bucur mult si sper ca operatia sa fie o reusita si sa poata schimba o viata! Dumnezeu e mare si sigur o va ajuta si mai departe!!!

adriana spunea...

Sa dea Domnul!