vineri, 7 august 2009

Neamul romanesc, neam si de sfinti

Praznicul Schimbarii la Fata, este precedat si urmat de sarbatoarea a doi sfinti romani; daca pe 5 august l-am sarbatorit pe Cuviosul Ioan Iacob de la Neamt, astazi a venit randul Sfintei Cuvioase Teodora de la Sihla sa fie cinstita.

Sunt zile cand ar trebui sa fim bucurosi ca suntem nascuti in acest neam...macar in aceste zile sa incercam sa nu ii facem de rusine pe cei care s-au rugat si inca se roaga pentru noi.

In aceasta perioada de post, un blog e in pelerinaj impreuna cu autoarea sa; Irina de la dulce casa...de cateva zile sunt mereu cu ochii pe ea...pana acum a facut un tur de manastiri...poate ajunge, cu ajutorul Lui Dumnezeu si la Sihla, mai ales ca astazi este si ziua fetitei ei, Teodora.

Ar fi pacat sa nu va bucurati privirea cu frumoasele locuri pe unde a trecut Irina...le gasiti aici http://dulcecasa.blogspot.com/

PS. Pentru cei care urmaresc firul intampalrii mele legate de Sfantul mucenic Fanurie despre care am scris in data de 3 august pe blog, va anunt ca imediat ce ma intorc de la biserica unde l-am descoperit (vreau sa fac cateva poze), voi posta continuarea...am vorbit si astazi cu parintele Ioan de la Campulung...terminase slujba de dimineata si se pregatea sa plece dupa materiale...cu bunavointa, imi va raspunde la cateva intrebari pe care i le voi adresa intrun viitor e-mail...l-am rugat sa imi trimita si cateva fotografii de la fata locului.

Pentru cei care doresc sa afle mai multe despre cei doi sfinti romani:

http://www.crestinortodox.ro/ziua/78895-un-sfant-contemporan

http://www.crestinortodox.ro/vietile-sfintilor/73026-viata-sfintei-teodora-de-la-sihla

Un comentariu:

ortodoxiacaleaceadreapta spunea...

Sfintii Romani sa ne ocroteasca! Am ajuns anul acesta la pestera Sfintei Teodora si e impresionant sa vezi unde s-a nevoit Sfanta noastra!